عصر خودرو

چهارشنبه ۵ خرداد؛

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی

عصر بازار- در معاملات امروز چهارشنبه ۰۵.۰۳.۹۵ در بازار برق بورس انرژی ۹۰ مگاوات برق به ارزش ۶۴۸ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت که نسبت به روز معاملاتی گذشته افزایش را نشان میدهد.

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مبین سرمایه، میانگین وزنی قیمت (میانگین وزنی کل معاملات بارپایه روزانه نمادهای معامله شده در بازار برق بورس انرژی) در معاملات امروز بدون تغییر بر روی قیمت 300,000 ریال باقی ماند.

    نمودار میانگین وزنی قیمت:

    همانطور که در نمودار میانگین وزنی قیمت مشاهده میشود؛ روند نزولی قیمت در معاملات امروز متوقف شد و موفق به نزول به زیر 300,000 ریال نشد.

    امروز در بازار برق بورس انرژی، نسبت به روزهای اخیر شاهد افزایش نسبی تقاضا در بازار بودیم که منجر به افزایش حجم و ارزش معاملات شد و بر خلاف روزهای گذشته معاملات 1 مگاواتی را در بازار شاهد نبودیم.

    آمار معاملات امروز به تفکیک نمادهای معاملاتی:

    بررسی روند نماد 13950317 :

    نمودار زیر روند قیمت در نماد بارپایه 13950317 را نشان میدهد. همانطور که مشخص است قیمت در ابتدای دوره کار خود را با شیبی نزولی آغاز کرده و در حال حاضر در محدوده 300,000 ریال به ثبات رسیده است.

    روند سال گذشته این نماد همانطور که در تصویر مشاهده می شود؛ در طول دوره روندی صعودی داشته و در انتهای دوره در محدوده 510,000 ریال به ثبات رسیده است.

    در این نماد تا به امروز 145 مگاوات برق مورد معامله قرار گرفته است که بیشترین حجم معاملات مربوط به معاملات 28.02.1395 با 100 مگاوات میباشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها