عصر خودرو

معاون اجرایی رئیس جمهور:

رشد اقتصادی در دولت سیزدهم به بیش از ۶ درصد رسید

عصر بازار- دولت سیزدهم توانسته در کمتر از سه سال شاخص رشد اقتصادی بیش از ۶ درصدی را به ثبت برساند که یک توفیق مهم اقتصادی است.

رشد اقتصادی در دولت سیزدهم به بیش از ۶ درصد رسید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا، محسن منصوری روز پنجشنبه در نشست با فعالان فرهنگی و اجتماعی استان سمنان اظهار کرد: دولت سیزدهم جدا از مردم نبوده و نیست و با همین رویکرد و شیوه نیز مدیریت میدانی را در متن مردم در دستور کار خود قرار داده است.

    وی افزود: با برنامه ریزی‌ها و حمایت‌های دولت سیزدهم بیش از 8 هزار واحد تولیدی راکد در کشور به چرخه تولید بازگشتند که این دستاورد نقش مهمی در اشتغال و رشد اقتصادی کشور دارد.

    معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به سیاست‌های پولی و مالی دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم توانسته نرخ رشد نقدینگی را از 42 درصد به 25 درصد کاهش دهد.

    منصوری از طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از طرح‌های موفق و مهم دولت مردمی سیزدهم یاد کرد و گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تا کنون فرآیند ساخت 2 میلیون و 500 هزار واحد مسکن اجرایی شده که با توجه به روندی موجود این تعداد تا پایان دولت قطعا افزایش پیدا خواهد کرد.

    معاون اجرایی رئیس جمهور: رشد اقتصادی در دولت سیزدهم به بیش از 6 درصد رسید

    وی با بیان این‌که پویا کردن صنعت نفت با اتکا به توان مهندسان داخلی و همچنین تقویت روابط دیپلماتیک به رشد و ارتقاء عملکرد صنعت نفت کشور منجر شده است، خاطرنشان کرد: رشد صنعت نفت در دولت سیزدهم به بیش از 20 درصد رسیده که از جمله دستاورد‌های اقتصادی مهم دولت است.