عصر خودرو

ارزش معاملات امروز فرابورس یک هزار و ۵۱۱ میلیارد ریالی شد

عصر بازار- در آخرین روز معاملاتی هفته، ارزش معاملات بازار فرابورس از رقم یک هزار و ۵۱۱ میلیارد ریال فراتر رفت.

ارزش معاملات امروز فرابورس یک هزار و ۵۱۱ میلیارد ریالی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معامله‌گران روز پنجم خرداد را با خرید و فروش 345 میلیون و 370 هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 511 میلیارد و 500 میلیون ریال در بازار فرابورس به اتمام رساندند.سرمایه‌گذاری مسکن الوند در کنار بیمه کارآفرین و بهمن دیزل بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و بیشترین افت قیمت سهام زغال سنگ طبس، نیرو سرمایه و صنایع نسوز توکا شد.
    همچنین، بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز را ذوب آهن اصفهان با داد و ستد 26 میلیون سهم به ارزش 80 میلیارد و 290 میلیون ریال به نام خود کرد.
    طبق این گزارش، آیفکس در ساعات ابتدایی امروز 4 واحد رشد کرد اما به تدریج پایین آمد و در نهایت با 3.15 واحد افزایش نسبت به دیروز عدد 817.23 را نشان داد. پالایش نفت تهران و لاوان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص گذاشتند.
    در بازار اول شاهد معامله 27 میلیون و 440 هزار ورقه بهادار به ارزش 51 میلیارد و 420 میلیون ریال بودیم و در بازار دوم 126 میلیون و 450 هزار ورقه بهادار با رقمی معادل 620 میلیارد و 770 میلیون ریال داد و ستد شد.
    اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در روز چهارشنبه در تمامی نمادها با افت قیمت مواجه و هر ورقه آن در بازه 790 تا 817 هزار ریال مبادله شد.بیشترین افت قیمت مربوط به اوراق فروردین 95 به میزان 3.4 درصد بود.
    همچنین، صندوق اعتماد آفرین پارسیان با معامله 3 میلیون و 160 هزار سهم بالاترین حجم معاملات صندوق‌های قابل معامله را در این روز در اختیار داشت.
    در این میان، بالاترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت به میزان 300 هزار ورقه در نماد اوراق اجاره پترو ریگ رخ داد. مجموع ارزش معاملات اسناد خزانه اسلامی هم در این بازار بالغ بر 100 میلیارد ریال بود.
    گفتنی است، در روز جاری شاهد بازگشایی نمادهای معاملاتی شرکت صنایع غذایی مینو شرق، پتروشیمی زاگرس پس از برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، نماد معاملاتی شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و نماد معاملاتی شرکت نفت پاسارگاد پس از ارائه اطلاعات واقعی بودیم.
    همچنین، با گشایش نماد معاملاتی "ثتوسا" در بازار پایه توافقی، ثبت معاملات توافقی در نماد شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان اردبیل از امروز در سامانه معاملات توافقی امکان‌پذیر شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها