عصر خودرو

کوتاه از کدال؛

افزایش سرمایه "خزر" و "حفاری"

عصر بازار- دو شرکت فنرسازی زر و حفاری شمال طی اطلاعیه هایی برنامه ریزی خود را در خصوص افزایش سرمایه روی سامانه کدال منتشر کردند.

افزایش سرمایه "خزر" و "حفاری"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت فنرسازی زر پس از موافقت هیأت مدیره در تاریخ 26 اردیبهشت ماه درخواست افزایش سرمایه این شرکت را از 200میلیارد ریال به 630میلیارد ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را برای تأیید به سازمان بورس ارائه کرد.

    سازمان بورس با برنامه افزایش سرمایه شرکت حفاری شمال از 2 هزار و 605 میلیارد ریال به 5 هزار و 731 میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی موافقت کرد.

    و در جمع اطلاعیه های امروز کدال، صورت مالی سال مالی منتهی به 29 اسفند 94 شرکت ذغالسنگ نگین طبس منتشر شد. بر اساس این اطلاعیه "کطبس" 73 ریال سود برای هر سهم سال مالی 94 پیش بینی کرده بود که فقط موفق به پوشش 55 ریال از این مبلغ شده است. پیش بینی سود شرکت برای سال مالی 95 مبلغ 82 ریال عنوان شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها