عصر خودرو

مصباحی مقدم عنوان کرد:

تقویت منابع مالی شرکت های بورسی با حضور خارجی‌ها در بورس

لزوم مدیریت فروش سهام به خارجی‌ها

عصر بازار- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فروش سهام به خارجی ها باید بصورت کاملا مدیریت شده انجام شود، گفت: حضور خارجی ها در بورس به تقویت منابع مالی مورد نیاز شرکت های بورسی منتهی می شود.

تقویت منابع مالی شرکت های بورسی با حضور خارجی‌ها در بورس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری به نقل از خانه ملت، غلامرضا مصباحی مقدم حضور سرمایه گذاران خارجی در بورس کشور را امکان پذیر دانست و گفت: حضور خارجی ها در بازار بورس کشور کاملا ممکن است.

    نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حال حاضر از سهام شرکت های بورسی، تعدادی در اختیار سهامداران خارجی قرار گرفته که البته این موضوع بصورت محدود انجام شده است.

    این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: فروش سهام به خارجی ها باید بصورت کاملا مدیریت شده انجام شود.

    مصباحی مقدم افزود: تاثیر حضور خارجی ها در بورس به این نحو است که شرایط را برای استفاده از منابع مالی جدید فراهم می کند که انجام این مهم به تقویت منابع مالی مورد نیاز شرکت های بورسی منتهی می شود.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در صورت تقویت منابع مالی شرکت های بورسی شرایط برای رونق اقتصادی در این شرکت فراهم می شود که این اشتغالزایی در پی خواهد داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها