عصر خودرو

تکذیبیه سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد یک خبر

عصر بازار- سازمان بورس و اوراق بهادار خبر مندرج در یکی از رسانه ها در خصوص تغییر یک مقام ارشد سازمان بورس را تکذیب کرد.

تکذیبیه سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد یک خبر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار در این رابطه اعلام کرد:

    مدیر مسؤول محترم پایگاه خبری تابناک

    با سلام و احترام؛

    عطف به خبر مندرج در آن رسانه تحت عنوان " وداع یک مقام ارشد سازمان بورس دارای تابعیت دوگانه" با شناسه خبر 591888 در روز سه شنبه 4 خرداد 1395، نظر به اینکه تیتر و محتوای این خبر خلاف واقع است، لطفا جوابیه زیر را با توجه به ماده 23 قانون مطبوعات درج بفرمایید:

    مسؤولان سازمان بورس و اوراق بهادار در تمامی رده‌ها علاوه بر تخصص، از متعهدترین افراد بوده و هیچکدام از آنها دارای تابعیت دوگانه نیستند.

    همچنین در این خبر آمده است: "پنج‌شنبه این هفته هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار تهران باید درباره ادامه فعالیت یکی از مقامات ارشد این سازمان تصمیم‌ بگیرند". لازم به توضیح است صرف نظر از اینکه عبارت سازمان بورس و اوراق بهادار (و نه سازمان بورس و اوراق بهادار تهران) صحیح است، مطابق با ماده 6 قانون بازار اوراق بهادار در صورتی که بنا به تغییراتی در خصوص اعضای هیات مدیره – که اعضای ارشد سازمان محسوب می‌شوند- باشد، این تصمیم‌گیری در مرحله نخست در شورای عالی بورس و نه در هیات مدیره سازمان انجام می‌شود.

    در پایان ضمن درخواست از رسانه‌ها جهت دریافت اطلاعات موثق از مجاری معتبر، یادآور می‌شود درج شایعات بی‌پایه و اساس از سوی برخی رسانه‌ها رفتاری غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی است. از این رو، انتظار می‌رود پیش از درج این قبیل اخبار، اقدام به کسب اطلاعات از منابع موثق نمایند.

    روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها