عصر خودرو

مدیرعامل شرکت ملی نفت:

صادرات نفت ایران به اروپا روزانه ۶۰۰ هزار بشکه شد

عصر بازار- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: میزان صادرات نفت ایران به اروپا اکنون به مرز ۶۰۰ هزار بشکه در روز رسیده است که امیدواریم با تبدیل شدن چند تفاهمنامه و توافقنامه جدید به قرارداد، این میزان افزایش یابد.

صادرات نفت ایران به اروپا روزانه ۶۰۰ هزار بشکه شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، رکن الدین جوادی اظهار داشت: هم اکنون حدود یک سوم صادرات نفت خام ایران به اروپا و دو سوم آن به کشورهای آسیایی است.

    وی افزود: با اجرایی شدن برخی قراردادهای جدید فروش نفت خام، میزان صادرات نفت ایران به اروپا اکنون به مرز 600 هزار بشکه در روز رسیده است که امیدواریم با تبدیل شدن چند تفاهمنامه و توافقنامه جدید به قرارداد، این میزان افزایش یابد.

    مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه "افزایش صادرات نفت خام از اولویت های حال حاضر وزارت نفت است"، گفت: ترجیح ما این است که به جای فروش نفت خام به کشورهایی که خودشان مصرف کننده نیستند، بتوانیم با مصرف کنندگان اصلی نفت خام و به عبارتی پالایشگاه‌داران وارد معاملات فروش نفت خام شویم.

    معاون وزیر نفت خاطرنشان کرد: دریافت پول نفت از خریداران اروپایی با یورو انجام می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها