عصر خودرو

کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد:

شفافیت روند تامین مالی با راه‌اندازی سامانه پنل بدهی

عصر بازار- یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با طراحی و راه‌اندازی سامانه پنل بدهی روند اجرایی و مدت زمان تحقق تامین مالی از طریق بازار سرمایه شفاف و تسریع می‌شود.

شفافیت روند تامین مالی با راه‌اندازی سامانه پنل بدهی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر برازار» به نقل از سنا، محمد خبری‌زاد در رابطه با سامانه پنل بدهی، اظهار کرد: اکنون در حوزه تامین مالی یکی از مشکلاتی که شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری و مشاوران پذیرش با آن مواجه هستند این است که وقتی به منظور فرآیند تامین مالی فرم‌ها و مدارک لازم را تهیه و در اختیار سازمان بورس و اوراق بهادار قرار می‌دهند، نسبت به بازه زمان تحقق این امر دیگر اطلاعی ندارند.

    وی افزود: با طراحی و راه‌اندازی سامانه پنل بدهی روند اجرایی و مدت زمان تحقق تامین مالی از طریق بازار سرمایه شفاف و تسریع می‌شود.

    این کارشناس بازار سرمایه در ادامه گفت: شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری و مشاوران پذیرش می‌توانند از طریق سامانه پنل بدهی ضمن آگاهی از آخرین وضعیت روند تامین مالی، نسبت به نقص مدارک ارائه شده نیز آگاه شوند.

    خبری‌زاد در پایان گفت: راه‌اندازی سامانه پنل بدهی موجب رفع مشکلات شرکت‌های مشاور پذیرش از جمله «سبدگردان، تامین‌سرمایه، مشاور سرمایه‌گذاری و کارگزاری» می‌شود.

    برچسب ها