عصر خودرو

شرکت‌هایی که بیشترین ارزش فروش را داشتند

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید

عصر بازار- آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته پایانی معاملاتی سال ۱۴۰۲ (منتهی به ۲۵ اسفند) بالغ بر ۳۷۸ شرکت در تالارها و بازار فرعی، کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۴ میلیون و ۱۷۵ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۴۲.۹ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۲۰.۳ هزار میلیارد تومان برآورد شد.

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به 25 اسفند را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    فولاد مبارکه اصفهان (#فولاد) با ثبت معامله 240 هزار و 360 تن تختال، ورق سرد، ورق رنگی، ورق قلع اندود، ورق گالوانیزه و آرگون به ارزش 5 هزار و 636 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    ملی صنایع مس ایران (#فملی) با فروش 6 هزار و 40 تن مس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول، سولفور مولیبدن و اکسید مولیبدن به ارزش 2 هزار و 793 میلیارد تومان، دوم شد.

    پالایش نفت اصفهان (#شپنا) با فروش 161هزار تن کنسانتره و گنندله سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش 2 هزار و 123 میلیارد تومان، سوم شد.

    معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) با ثبت معامله 310 هزار تن شمش بلوم، آهن اسفنجی، تختال و آرگون به ارزش یک هزار و 995 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    ذوب آهن اصفهان (#ذوب) با فروش 66 هزار و 309 تن تیرآهن، میلگرد، شمش بلوم و آرگون به ارزش یک هزار و 701 میلیارد تومان پنجم شد.

    فولاد کاوه جنوب کیش (#کاوه) با ثبت معامله 74 هزار تن میلگرد و شمش بلوم به ارزش یک هزار و 581 میلیارد تومان، ششم شد.

    پالایش نفت بندرعباس (#شبندر) با فروش 85 هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و گوگرد گرانوله به ارزش یک هزار و 266 میلیارد تومان در رتبه هفتم ایستاد.

    فولاد خوزستان (#فخوز) نیز با ثبت معامله 53 هزار و 160 تن شمش و بیلت آلومینیوم به ارزش یک هزار و 174 میلیارد تومان هشتم شد.

    پالایش نفت تندگویان 73 هزار و 800 تن میلگرد و شمش بلوم به ارزش یک هزار و 87 میلیارد تومان فروخت نهم شد.

    صنعتی و معدنی اپال پرسیان سنگان با فروش 190 هزار تن گندله سنگ آهن و ثبت ارزش 966 میلیارد تومان دهم شد.

    برچسب ها