عصر خودرو

یک صندوق سرمایه‌گذاری سهامی در فرابورس معرفی شد؛

آغاز پذیره‌نویسی صندوق «سپینود» از فردا

عصر بازار- نشست خبری ویژه پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری سهامی به‌آفرید سپینود با حضور مدیران این صندوق در فرابورس برگزار شد.

آغاز پذیره‌نویسی صندوق «سپینود» از فردا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در ابتدای این نشست لادن شنطیا مدیرعامل سبدگردان سپینود با اشاره به اینکه این شرکت، در میان سبدگردان‌های تازه تأسیس بازار سرمایه قرار دارد، گفت: مجموعه سپینود در ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال کار خود را آغاز کرد.

    وی با اشاره به اینکه مجموعه سبدگردان سپینود کار خود را در روزهای سخت بازار آغاز کرد، افزود: با این وجود توانسته‌ایم عملکرد موفق و جذب سرمایه خوبی در سبدهای اختصاصی داشته باشیم.

    وی اخذ مجوز پذیره‌نویسی اولین صندوق سرمایه‌گذاری سهامی این شرکت در ماه پایانی سال را مورد توجه قرار داد و گفت: امید است فردا استقبال خوبی از این پذیره‌نویسی انجام شود.

    در ادامه این نشست نیز سپهر پارسا مدیر سرمایه‌گذاری شرکت سبدگردان سپینود درخصوص استراتژی‌های این صندوق ‌توضیح داد.

     

    وی با اشاره به اینکه در راستای بازدهی بالاتر صندوق و قرار گرفتن آن در میان 10 صندوق برتر بازار، به دو ابزار مهم تکیه کرده‌ایم، افزود: اول تمرکز بر تحلیل کلان، انتخاب صنعت و سهام مناسب است و اتکای بعدی سپینود به تکنولوژی‌های اجرا و نظارت بر عملکرد لحظه‌ای صندوق‌هاست.

    شایان‌ذکر است پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری سهامی به‌آفرید سپینود با نماد سپینود از روز سه‌شنبه 22 اسفندماه لغایت 26 اسفندماه به مدت 3 روز کاری انجام خواهد شد.

    مدیریت این صندوق بر عهده شرکت سبدگردان سپینود و بازارگردانی صندوق را صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی کیان بر عهده دارد. همچنین کارگزار پذیره‌نویس نیز کارگزاری اندیشه و بینش پیشرو است.

    برچسب ها