عصر خودرو

شنبه ۱۹ اسفند

افت یک هزار و ۹۰۰ واحدی شاخص بورس

عصر بازار- شاخص کل بازار سرمایه در روزی که هسته معاملاتی فرابورس با اخلال روبرو بود با کاهش ۱۹۹۵ واحدی به کار خود پایان داد.

افت یک هزار و ۹۰۰ واحدی شاخص بورس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، بازار سهام اولین روز کاری هفته را بر خلاف هفته ی متعادل آغاز کرد. این در حالی است که از همان ساعات ابتدایی، هسته معاملاتی فرابورس با اخلال مواجه بود و تا پایان ساعات معاملات نیز این اخلال رفع نشد.

    بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با افت 1995 واحدی به 2 میلیون و 163 هزار واحد رسید، همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی  هزار  واحدی به ارتفاع 739 هزار واحد رسید.

    گفتنی است سه نماد «فولاد»، «مبین» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «بپاس» و «انتخاب» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «وپارس»، «شپنا» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «-»، «-» و «-» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

    لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 19 اسفند ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 400 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 50 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

    در بازار امروز 168 نماد در محدوده مثبت و 239 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 0 نماد در محدوده مثبت و 0 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

    برچسب ها