عصر خودرو

سه شنبه ۴ خرداد؛

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی

عصر بازار- در معاملات امروز سه شنبه ۰۴.۰۳.۹۵ در بازار برق بورس انرژی ۲ مگاوات برق به ارزش ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال مورد معامله قرار گرفت که نسبت به روز معاملاتی گذشته کاهش ۲ درصدی را نشان میدهد.

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مبین سرمایه، میانگین وزنی قیمت (میانگین وزنی کل معاملات بارپایه روزانه نمادهای معامله شده در بازار برق بورس انرژی) در معاملات امروز شیب نزولی خود را حفظ کرد و کاهش 2 درصدی را به ثبت رساند.

    نمودار میانگین وزنی قیمت:

    همانطور که در نمودار میانگین وزنی قیمت مشاهده میشود؛ روند نزولی قیمت در معاملات امروز نیز پایدار بود و به محدوده 300,000 ریال بازگشته است. البته حجم اندک معاملات روندی پایدار و قدرتمند را نشان نمیدهد.

    امروز در بازار برق بورس انرژی، باز هم شاهد معاملات یک مگاواتی بودیم. به نظر میرسد بازار این روزها به بازار شرکتهای خرده فروشی تبدیل شده تا برق مورد نیاز خود را با قیمتهای مناسب از بورس انرژی که به دلیل کمبود نقدینگی با افت قیمت

    همراه بوده و در حال حاضر در رکود به سر میبرد، تأمین کنند.

    آمار معاملات امروز به تفکیک نمادهای معاملاتی:

    بررسی روند نماد 13950311 :

    نمودار زیر روند قیمت در نماد بارپایه 13950311 را نشان میدهد. همانطور که مشخص است قیمت روندی پر فراز و نشیب را در طول دوره طی کرده و در انتها شیب نزولی به خود گرفته و در محدوده 300,000 ریال قرار گرفته است.

    روند سال گذشته این نماد همانطور که در تصویر مشاهده می شود؛ در طول دوره روندی صعودی داشته و در انتهای دوره در محدوده 495,000 ریال قرار گرفته است.

    در این نماد تا به امروز 32 مگاوات برق مورد معامله قرار گرفته است که بیشترین حجم معاملات مربوط به معاملات 28.02.1395 با 20 مگاوات میباشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها