عصر خودرو

برگزاری کلاس آموزشی آشنایی برای اصحاب رسانه در بورس تهران

عصر بازار- صبح امروز سه شنبه ۴ خرداد ماه، بورس تهران کلاس آموزشی آشنایی با اوراق رهنی را برای خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در بازار سرمایه برگزار کرد.

برگزاری کلاس آموزشی آشنایی برای اصحاب رسانه در بورس تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، در این جلسه که با حضور خبرنگاران حوزه بازار سرمایه برگزار شد؛ تاریخچه و مزایای تامین مالی از طریق اوراق رهنی و همچنین فرآیند درج و انتشار این اوراق در بورس تهران به صورت مبسوط مطرح و معرفی شد.

    در حاشیه این نشست اسماعیل درگاهی، مدیر پذیرش بورس تهران درخصوص انتشار اوراق رهنی در بورس گفت: در راستای توسعه اقتصادی و تحقق رسالت اصلی بورس تهران که توسعه بازار بدهی می باشد، اوراق رهنی معرفی می شود.

    وی با اشاره به اینکه بورس تهران در حوزه ابزارهای نوین مالی همیشه پیش قدم بوده ، تاکید کرد: تا پایان سال گذشته 6 هزار و 500 میلیارد تومان اوراق بدهی شامل اوراق مرابحه، اوراق استثنا، اوراق مشارکت شهرداری های دولتی در بورس تهران به چاپ رسیده است.

    وی ادامه داد : بورس تهران سعی دارد فرهنگ بورس پذیری را در حوزه تامین مالی نهادینه کند. لذا پذیرش و درج 30 مورد اوراق را تا آخر سال آینده در برنامه کاری خود دارد. برهمین اساس برگزاری کلاس های آموزشی و شفاف سازی لازم در این زمینه استقبال و شناسایی این اوراق را به عموم مردم مقدور خواهد نمود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها