عصر خودرو

در سه ماهه سوم و چهارم امسال

تقاضای جهانی نفت به بالای ٩٥ میلیون بشکه در روز می‌رسد

عصر بازار- تقاضای جهانی برای نفت در سه ماهه سوم و چهارم امسال به بیش از ٩٥ میلیون بشکه در روز می رسد.

تقاضای جهانی نفت به بالای ٩٥ میلیون بشکه در روز می‌رسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، تقاضای جهانی نفت نیز امسال یک میلیون و 200 هزار بشکه افزایش نشان می دهد؛ تقاضای جهانی نفت در سال گذشته ٩٢ میلیون و 980 هزار بشکه در روز بوده که این رقم در سال 2016 به ٩٤ میلیون و 180 هزار بشکه در روز می رسد.

    سه ماهه سوم و چهارم امسال تقاضای جهانی برای نفت به بالای ٩٥ میلیون بشکه در روز می رسد؛ انتظار بر این است که تقاضا برای نفت در سه ماهه سوم به ٩٥ میلیون و 160 هزار بشکه و در سه ماهه چهارم به ٩٥ میلیون و 170 هزار بشکه در روز برسد.

    به گزارش مدیریت اموراوپک و روابط با مجامع انرژی، تقاضا برای نفت اوپک در سه ماهه سوم امسال با یک میلیون و 900 هزاربشکه افزایش به ٣٢ میلیون و 800 هزار بشکه در روز می رسد، همچنین تقاضا برای نفت این سازمان در سه ماهه چهارم با ٢ میلیون و 200 هزار بشکه افزایش به ٣٢ میلیون و 280 هزار بشکه در روز خواهد رسید.

    انتظار بر این است که تقاضا برای نفت اوپک در سه ماهه یکم و دوم نیز یک میلیون و 100 و یک میلیون و 900 هزار بشکه در روزافزایش پیدا کند و به ترتیب به ٢٩ میلیون و 890 و 30 میلیون و 930هزار بشکه در روز برسد.

    تولید نفت اعضای اوپک نیز در سال 2016 به ٣٢ میلیون و 290 هزار بشکه می رسد. این رقم پارسال ٣١ میلیون و840 هزار بشکه در روز بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها