عصر خودرو

راه اندازی خط تولید جامدات و افزایش تولید در "دالبر"

عصر بازار- مدیرعامل شرکت البرز دارو از راه اندازی خط تولید جامدات و افزایش ظرفیت تولیدات این شرکت بورسی خبر داد.

راه اندازی خط تولید جامدات و افزایش تولید در "دالبر"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، مدیرعامل شرکت البرز دارو در نشست خبری خود با خبرنگاران با ارائه توضیحاتی در خصوص جزییات طرح توسعه و تجهیز خط تولید جامدات این شرکت گفت: خط تولید جامدات از ابتدای فعالیت شرکت دایر بوده و در سال 1360 به بهره برداری رسیده است که در سالهای گذشته به دلیل فرسودگی ساختمان و تاسیسات صنعتی و تامین نشدن الزامات مورد نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این وزارتخانه ضمن تعیین مهلت، صدور و تمدید پروانه محصولات را منوط به بازسازی خط تولید جامدات نمود.
    پویا فرهت افزود: در همین راستا، شرکت احداث خط تولید جدید جامدات را در دستور کار قرار داد تا علاوه بر تامین نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رعایت الزامات استانداردهای کیفی بین المللی، زمینه همکاری با شرکتهای معتبر خارجی نیز فراهم شود.
    وی تاکید کرد: جهت انجام بررسی های فنی، مالی و اقتصادی طرح نیز کمیته ای متشکل از مدیران ذیربط در شرکت تشکیل و صدها نفر ساعت وقت این کمیته صرف بررسی جنبه های مختلف پروژه شد، به نحوی که الزامات و مشخصات تعیین شده توسط کمیته دارای حداقل تغییرات طی دوره اجرا بود. همچنین به منظور حصول اطمینان از طراحی درست سیستم تهویه، از خدمات مشاور معتبر خارجی (آلمانی) استفاده  شد.
    مدیرعامل شرکت البرز دارو در خصوص جزییات و طراحی فنی و امکانات این خط تولید اظهار داشت: مساحت پروژه در مجموع 3250متر مربع شامل 2050 متر مربع کلین روم و 1200 متر مربع مکانیکال روم است که کلیه مراحل و زیرمجموعه های آن شامل خرید ماشین آلات، تاسیسات صنعتی، احداث فضاهای تولید، نصب و راه اندازی سیستم تهویه(هواسازها، چیلر و برج خنک کننده، کانال کشی و اقلام کنترلی الکترونیکی) و احداث سایر تاسیسات شامل لوپ آب مصرفی، برق، هوای فشرده و بخار، در کمتر از یکسال و نیم، با صرف هزینه ای معادل 140 هزار میلیون ریال اجرا شده و هم اکنون در حال بهره برداری است.
    فرهت گفت: با بهره برداری از این پروژه، ظرفیت تولید جامدات در شرکت در یک شیفت کاری از یک میلیارد و 500 میلیون عدد قرص به دو میلیارد عدد قرص افزایش یافته است. همچنین این پروژه از نظر تامین کلاس کیفی و کیفیت مصالح، تجهیزات و ماشین آلات استفاده شده در آن بهترین خط تولید جامدات در ایران است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها