عصر خودرو

در بازار فرابورس؛

هر سهم "ثالوند" ۲۲۰ تومان کشف قیمت شد

عصر بازار- دقایقی پیش در جریان عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند، هر سهم "ثالوند" در بازار اول فرابورس ایران ۲۲۰۰ ریال کشف قیمت شد.

هر سهم "ثالوند" ۲۲۰ تومان کشف قیمت شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، در جریان عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند، دقایقی پیش هر سهم "ثالوند" در بازار اول فرابورس ایران 2200 ریال کشف قیمت شد.

    بر اساس این گزارش، در جریان این عرضه اولیه، تعداد 30 میلیون سهم شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند با نماد معاملاتی "ثالوند" روی میز فروش رفته که از این تعداد 18 میلیون سهم به فرایند کشف قیمت و 12 میلیون سهم به معامله گران برخط(آنلاین) اختصاص داده شده است.
    این گزارش می افزاید: شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن است که با نماد معاملاتی "ثالوند" از هفتم فروردین امسال به عنوان پنجاه و پنجمین شرکت در بازار اول معاملات فرابورس، در گروه املاک و مستغلات درج شده است.
    گفتنی است؛ عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند در حالی امروز در فرابورس به عنوان دومین عرضه اولیه سال 95 صورت گرفته که پیش از آن در جریان عرضه اولیه 10 درصد سهام شرکت گروه صنایع کاغذ پارس در روز 19 اردیبهشت، هر سهم این شرکت 150 تومان کشف قیمت شد.
    همچنین پس از شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن تهران، شمال شرق، شمالغرب، پردیس و زاینده‌رود، شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند ششمین شرکت از زیرمجموعه‌های ثمسکن است که در بازار سهام عرضه شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها