عصر خودرو

روند نزولی به ثبت رسید:

بازار اروپا با آسیا همدردی کرد

عصر بازار- شاخص ها در بازار اروپا همپا با شاخص ها در بازارهای نوظهور روند نزولی را به ثبت رساندند در حالی که قیمت کالاهای اساسی افت کرد، قیمت فلزات کاهش یافت و ین ژاپن قدرت بیشتری گرفت.

بازار اروپا با آسیا همدردی کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا،در آخرین ساعات معاملاتی نخستین روز کاری هفته در بازارهای جهانی، شاخص استاکس با رشد 0.8 درصدی رو به رو شد در حالی که سرمایه گذاران در انتظار آخرین تصمیم بانک مرکزی آمریکا مبنی بر افزایش نرخ بهره در این کشور هستند.

    در دیگر بازارها، قیمت سنگ آهن در پی افزایش میزان ذخایر در چین با کاهش قیمت رو به رو شد در حالی که قیمت مس به سومین ماه کاهش رسید و قیمت طلای سیاه نیز روند منفی را از خود به جای گذاشت.

    قیمت ین در بازار ارز جهانی در مقایسه با دیگر رقبا رشد کرد.

    شاخص تاپیکس با افت 0.4 درصدی به معاملات ادامه داد در حالی که شاخص شانگهای چین با نوسان به معاملات ادامه داد.

    شاخص نیکی ژاپن 0.4 درصد افت کرد و شاخص هنگ سنگ در بورس هنگ کنگ  افت 0.2 درصدی را نظاره گر شد. اما شاخص CSI رشد 0.2 درصدی را از آن خود کرد. در کره جنوبی نیز شاخص اصلی این کشور با رشد 0.3 درصدی معاملات را به پایان برد.

    در بازارهای اروپایی نیز، شاخص فوتسی لندن کاهش 0.2 درصدی داشت، داکس آلمان با افت 0.7 درصدی رو به رو شد در حالی که شاخص کک فرانسه کاهش 0.9 درصدی را از آن خود کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها