عصر خودرو

دوشنبه ۳ خرداد؛

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی

عصر بازار- در معاملات امروز دوشنبه ۰۳.۰۳.۹۵ در بازار برق بورس انرژی ۲ مگاوات برق به ارزش ۱۴ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال مورد معامله قرار گرفت که نسبت به روز معاملاتی گذشته کاهش اندکی را نشان میدهد.

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مبین سرمایه، میانگین وزنی قیمت (میانگین وزنی کل معاملات بارپایه روزانه نمادهای معامله شده در بازار برق بورس انرژی) در معاملات امروز شیب نزولی به خود گرفت و کاهش 2 درصدی را به ثبت رساند.

    نمودار میانگین وزنی قیمت:

    همانطور که در نمودار میانگین وزنی قیمت مشاهده میشود؛ روند صعودی قیمت در روز معاملاتی گذشته پایدار نماند و در معاملات امروز با نزول دوباره مواجه شد و در محدوده 305,000 ریال قرار گرفت.

    امروز در بازار برق بورس انرژی، تنها در دو سررسید با حداقل حجم ممکن معاملات به انجام رسید و همچنان بازار از روزهای رونق خود فاصله دارد. خریدارانی که مقداری از اعتبار خود را حفظ کردهاند، با توجه به احتمال تأخیر بیشتر در واریز اعتبارات و انتظار از کاهش بیشتر قیمتها، برای

    انجام معامله عجلهای نداشته تا خرید خود را در قیمتهای مناسبتر انجام دهند.

    آمار معاملات امروز به تفکیک نمادهای معاملاتی:

    بررسی روند نماد 13950310 :

    نمودار زیر روند قیمت در نماد بارپایه 13950310 را نشان میدهد. همانطور که مشخص است قیمت روندی پر فراز و نشیب را در طول دوره طی کرده و در انتها شیب نزولی به خود گرفته و در محدوده 300,000 ریال قرار گرفته است.

    روند سال گذشته این نماد همانطور که در تصویر مشاهده می شود؛ در طول دوره روندی صعودی داشته و پس از رسیدن به محدوده 490,000 ریال متوقف شده و در این محدوده به ثبات رسیده است.

    در این نماد تا به امروز 43 مگاوات برق مورد معامله قرار گرفته است که بیشترین حجم معاملات مربوط به معاملات 29.02.1395 با 30 مگاوات میباشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو