عصر خودرو

نوسان ۳۶ هزار تومانی قیمت سکه در یک ماه

عصر بازار- بازار سکه در دومین ماه سال جاری روزهای نسبتا پر نوسانی را گذراند؛ به گونه‌ای که سکه تمام طرح جدید ۳۶ هزار تومان، نیم سکه ۲۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۴ هزار تومان در این بازه زمانی نوسان پیدا کرد.

نوسان ۳۶ هزار تومانی قیمت سکه در یک ماه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، نرخ سکه تمام طرح جدید در دومین ماه سال 1395 بین یک میلیون و 11 هزار تومان تا یک میلیون و 47 هزار تومان متغیر بود تا این نوع سکه در اردیبهشت ماه با 36 هزار تومان نوسان قیمت روبرو شود.

    این نوع سکه در نخستین روز این ماه یک میلیون و 30 هزار تومان در بازار برای فروش قابل مشاهده بود. در روزهای بعد نرخ سکه تمام طرح جدید به یک میلیون و 22 هزار تومان کاهش یافت. در نهمین روز اردیبهشت این نوع سکه به یک میلیون و 32 هزار تومان و در 11 اردیبهشت به یک میلیون و 46 هزار تومان رسید.

    در میانه‌های ماه سکه تمام طرح جدید روند نزولی پیدا کرد و در 16 اردیبهشت یک میلیون و 33 هزار تومان در بازار عرضه شد. همچنین در آخرین روزهای این ماه سکه تمام طرح جدید سمت و سوی کاهشی گرفت تا در سی‌امین روز اردیبهشت یک میلیون و 11 هزار تومان عرضه شود.

    اما نیم سکه در اردیبهشت ماه در کمترین نرخ خود 526 هزار تومان و در بیشترین نرخ 546 هزار تومان در بازار آزاد فروخته شد تا این نوع سکه 20 هزار تومان نوسان را در دومین ماه سال جاری تجربه کرده باشد.

    نیم سکه روند قیمتی خود را در اردیبهشت با نرخ 546 هزار تومان آغاز کرد و در هفتمین روز این ماه قیمت این نوع سکه به 540 هزار تومان کاهش یافت. روند کاهشی نیم سکه ادامه دار بود و در 16 اردیبهشت به 535 هزار تومان و در روز بیستم این ماه به 531 هزار تومان تنزل یافت. روزهای پایانی اردیبهشت نیم سکه روی 526 هزار تومان که کمترین نرخ نیم سکه در این ماه بود ایستاد.

    از سوی دیگر ربع سکه در همین ماه در حداقل قیمت خود 280 هزار تومان و در حداکثر نرخ 294 هزار تومان عرضه شد تا این نوع سکه 14 هزار تومان طی حدود یک ماه تغییر داشته باشد.

    ربع سکه در نخستین روز اردیبهشت 290 هزار تومان در بازار آزاد فروخته شد و در هفتمین روز ماه با روند کاهشی به 288 هزار تومان رسید. در ادامه و در روزهای بعد قیمت این سکه به 290 و 294 هزار تومان در 12 اردیبهشت ماه رسید. از نیمه ماه نیم سکه در جهت کاهش حرکت کرد و به 285 هزار تومان در 28 اردیبهشت و 280 هزار تومان در سی‌امین روز این ماه کاهش یافت.

    همچنین سکه گرمی نیز با 10 هزار تومان نوسان طی اردیبهشت ماه در بیشترین نرخ 200 هزار تومان و در کمترین نرخ 190 هزار تومان در بازار آزاد قابل مشاهده بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها