عصر خودرو

فردا صورت می‌گیرد

عرضه اولیه سهام سرمایه‌گذاری مسکن الوند در فرابورس ایران

عصر بازار- فردا همزمان با عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام سرمایه‌گذاری مسکن الوند، دومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه در فرابورس ایران رقم می‌خورد.

عرضه اولیه سهام سرمایه‌گذاری مسکن الوند در فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، 30 میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند روز سه‌شنبه 4 خردادماه برای نخستین بار در بازار اول فرابورس ایران عرضه می‌شود.
    در عرضه اولیه "ثالوند" 18 میلیون سهم به کشف قیمت و 12 میلیون سهم به معامله‌گران آنلاین اختصاص داده شده است. در عین حال، محدودیت خرید هر کارگزاری به همراه تمامی شعب نیز 100 هزار سهم بوده و هر صندوق سرمایه گذاری مشترک و قابل معامله نیز می‌تواند تا سقف 73 هزار سهم این شرکت را خریداری کند.
    بر اساس این گزارش، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند با 300 میلیارد ریال سرمایه، از 7 فروردین امسال به عنوان پنجاه و پنجمین شرکت در بازار اول فرابورس ایران و در گروه انبوه‌سازی، املاک و مستغلات درج نماد شده است.
    این شرکت که در سال 1369 با هدف احـداث واحدهای مسکونی بـه صورت انبوه تشکیل شده، تاکنون تعداد 4123 واحد مسکونی، اداری و تجاری در کوی الهیه اراک، قم و همدان ساخته و اقدام به مطالعه و اجرای ساخت حدود 500 واحد مسکونی آپارتمانی به روش قالب تونلی نیز در سال 1387 کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها