عصر خودرو

یک مقام ارشد شرکت زیمنس آلمان:

زیمنس خواستار شراکت واقعی و طولانی با شرکت‌های ایرانی است

عصر بازار- یک مقام ارشد شرکت زیمنس بر علاقمندی شرکتش برای ورود به «شراکت هایی واقعی و طولانی» با شرکت های ایرانی تاکید کرد و گفت، شرکت های ایرانی از ابتکارات و دانش فنی زیمنس بهره مند خواهند شد.

زیمنس خواستار شراکت واقعی و طولانی با شرکت‌های ایرانی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، یک مقام ارشد شرکت زیمنس گفت، این شرکت قصد دارد فعالیت های تجاری خود را در ایران، عمدتا در زمینه های انرژی (نفت و گاز)، حمل و نقل و سلامت توسعه دهد.

    سیگفرید روسوورم، یکی از اعضای هیئت مدیره زیمنس و مدیر فعالیت های این شرکت در خاورمیانه گفت، ایران با دارا بودن جمعیتی (نیروی کار) بسیار با کیفیت و ذخایر عظیم منابع طبیعی، پتانسیل پیوستن به جامعه قدرت های برتر اقتصادی جهان را دارد.

    وی گفت، یکی از بزرگترین مزیت های ایران، بلندپروازی ها و جمعیت تحصیلکرده آن است. ایران تمام عناصر لازم برای ایفای نقشی مهم در جامعه بین المللی و تجارت جهانی را دارد.

    روسوورم تاکید کرد که  شرکت های ایرانی تلاش دارند تا در بازار جهانی توانایی رقابت پیدا کنند.

    وی بار دیگر بر علاقمندی شرکتش برای ورود به «شراکت هایی واقعی و طولانی» با شرکت های ایرانی تاکید کرد و گفت، شرکت های ایرانی از ابتکارات و دانش فنی زیمنس بهره مند خواهند شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها