عصر خودرو

عرضه صکوک مرابحه به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان

عصر بازار- با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، عرضه عمومی صکوک مرابحه به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان در فرابورس، عملیاتی می‌شود.

عرضه صکوک مرابحه به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت تولیدیطب پلاستیک نوین (سهامی خاص) به مبلغ 100 میلیارد تومان از طریق فرابورس از روز شنبه مورخ 28/11/1402 به مدت سه روز کاری در نماد طب نوین06 عرضه عمومی خواهد شد.

    بر اساس این گزارش، صکوک مرابحه شرکت تولیدی طب پلاستیک نوین به ارزش 100میلیارد تومان جهت تامین سرمایه در گردش به منظور خرید مواد اولیه از طریق فرابورس ایران عرضه می‌شود.

    افزون بر این، این اوراق 4 ساله و با نرخ 23 درصد است که اقساط آن هر سه ماه یک‌بار از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می‌شود.

    گفتنی است، صکوک مرابحه مذکور از طریق شرکت کارگزاری بانک صنعت و معدن به عنوان عامل فروش و با استفاده از خدمات شرکت تامین سرمایه دماوندبه عنوان متعهد پذیره‌نویس و بازارگردان توسط شرکت واسط مالیمرداد چهارم (با مسئولیت محدود) منتشر خواهد شد. ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط این اوراق نیز بانک صنعت و معدن است.

    برچسب ها