عصر خودرو

تولید روزانه ۲۸ میلیون متر مکعب گاز در فاز ۱۹؛

تکمیل فاز ۱۹ پارس جنوبی تا بهمن ماه امسال

عصر بازار- مجری طرح توسعه فاز ۱۹ پارس جنوبی از تکمیل فاز ۱۹ پارس جنوبی تا بهمن ماه امسال خبر داد.

تکمیل فاز ۱۹ پارس جنوبی تا بهمن ماه امسال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، حمیدرضا مسعودی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و در سال‌های اخیر شاهد اقدامات ارزشمندی در این منطقه مهم و استراتژیک بوده‌ایم.

    وی افزود: تکمیل فازهای اولویت‌دار در میدان گازی پارس جنوبی از اساسی‌ترین برنامه‌های صنعت نفت است و شرکت نفت و گاز پارس در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

    مجری طرح توسعه فاز 19 پارس جنوبی خاطرنشان کرد: طی دو سال اخیر شاهد پیشرفت بسیار خوب و قابل قبولی در فاز 19 پارس جنوبی هستیم و با تلاش‌های شبانه‌روزی صورت گرفته، شیرین‌سازی گاز در این پالایشگاه آغاز شده و این روند تا تکمیل فاز 19 تداوم دارد.

    مسعودی تصریح کرد: متخصصان داخلی در راستای تکمیل این فاز مهم نقشی ویژه و مهم دارند و در سال اقتصاد مقاومتی این فاز تکمیل خواهد شد و برگ زرین دیگری در صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران خلق خواهد شد.

    وی یادآور شد: در سال جاری با شتاب بخشیدن به طرح توسعه فاز 19 شاهد تکمیل این فاز خواهیم بود و هر ماه، وضعیت فاز نسبت به ماه قبل از ان تغییرات محسوسی داشته و موفقیت ارزشمندی کسب شده است.

    مجری طرح توسعه فاز 19 پارس جنوبی از تکمیل فاز 19 پارس جنوبی تا بهمن ماه امسال خبر داد و ابراز داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، فاز 19 پارس جنوبی تا بهمن ماه امسال به طور کامل در مدار قرار می‌گیرد و در پایان سال جاری روزانه 28 میلیون متر مکعب گاز تولید و شیرین‌سازی می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها