عصر خودرو

حجتی عنوان کرد:

گسترش همکاری‌ ایران و نیوزیلند در بخش کشاورزی

عصر بازار- وزیر جهادکشاورزی از گسترش همکاری‌ها میان دو کشور ایران و نیوزیلند در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: در زمینه امور دام جای همکاری‌های گسترده‌ای وجود دارد.

گسترش همکاری‌ ایران و نیوزیلند در بخش کشاورزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، محمود حجتی در مراسم امضای سند همکاری کشاورزی ایران و نیوزیلند اظهارداشت: خوشبختانه در بخش کشاورزی و در زمینه تجارت کالا و محصولات همکاری‌های خوبی بین دو کشور انجام شده است.

    وی با بیان اینکه برای تقویت همکاری‌ میان بخش‌های خصوصی و تبادل دانش و فناوری با کشور نیوزیلند اقدامات خوبی صورت می‌گیرد، ادامه داد: همچنین برای آغاز همکاری‌های خوب در زمینه‌های آموزش و تحقیقات علمی، مسائل جدید و توانمندی‌های هر دو کشور برنامه ریزی می‌شود.

    حجتی تاکید کرد : در زمینه مسایل مربوط به دام، میان دو کشور همکاری‌هایی وجود دارد که امیدواریم ادامه پیدا کند. ‌

    وی افزود: سندی که امروزبه طرفین امضا رسید درباره بخش‌های جامع کشاورزی از جمله تجاری، آموزشی، ترویج و تقویت بخش خصوصی، سرمایه گذاری مشترک و مواردی از این دست است، ضمن اینکه در زمینه  امور دام جای همکاری‌های گسترده‌ای وجود دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها