عصر خودرو

کدام شرکت‌ها در نیمه اول خرداد ماه به مجمع می‌روند؟

عصر بازار- با فرارسیدن خرداد ماه سال جاری فصل مجامع با روز‌های پر ترافیکی روبرو خواهد شد. روزهایی که اغلب شرکت ها تلاش می کنند، تا پیش از آغاز ماه رمضان مجامع عادی سالیانه خود را آغاز کنند.

کدام شرکت‌ها در نیمه اول خرداد ماه به مجمع می‌روند؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، ساعت 9 صبح امروز اول خردادماه 95 سهامداران شرکت سبحان انکولوژی در سالن آمفی تئاتر سازمان مدیریت صنعتی واقع در خیابان ولیعصر ، نبش جام جم به مجمع عادی سالیانه خواهند نشست.

    سهامداران سیمان شمال نیز صبح امروز علاوه بر مجمع عادی سالیانه به مجمع عمومی فوق العاده نیز خواهند رفت . این مجمع در هتل بزرگ ارم تهران برگزار می شود.

    شرکت پخش البرز اما ساعت 11 و 30 دقیقه امروز در سالن آمفی تئاتر سازمان مدیریت صنعتی مجمع عادی سالیانه سهامداران خود را بر پا خواهد کرد.

    سیمان بجنورد نیز در ساعت 15 امروز شنبه در سالن آمفی تئاتر شرکت بین المللی بازرسی کالای تجاری تهران واقع در خیابان استاد مطهری بعد از تقاطع قائم مقام فراهانی پلاک 334 میزبان سهامداران خود در مجمع عادی سالیانه است.

    شرکت کاشی نیلو آخرین شرکتی است که ساعت 18 امروز در کارخانه خود واقع در کیلومتر 22 جاده اصفهان به نجف آباد مجمع عادی به طور فوق العاده برگزار می کند.

    بر اساس این گزارش، با پشت سر گذاشتن یک روز تعطیل در تقویم از روز دوشنبه این هفته مجامع عادی سالیانه شرکت های بورسی پر ترافیک تر می شود.

    بهمن دیزل ساعت 9 صبح روز دوشنبه در سالن کاسپین مرکز همایش های پژوهشگاه صنعت نفت واقع در اتوبان تهران کرج مجمع عادی سالیانه سهامداران خود را برگزاری می کند.

    شرکت دارو سبحان نیز 10 صبح همان روز در تالار ثامن الحجج دانشکده مدیریت دانشگاه تهران واقع در زیر پل گیشا مجمع عادی سالیانه برگزار می کند.

    مس باهنر اما در همان ساعت مجمع عادی سالیانه سهامدارانش را در هتل بزرگ ارم برگزار می کند. مجمع عادی سالیانه کارخانجات دارو پخش نیز در ساعت 10 صبح سوم خرداد ماه مجمع عادی سالیانه سهامداران خود را در محل این کارخانه واقع در کیلو متر 18 اتوبان تهران کرج بر پا خواهد کرد. این شرکت در ساعت 12 همان روز مجمع فوق العاده سهامدارانش را نیز برگزار می کند.

    البرز بالک اما در ساعت 14 همان روز ا برگزای مجمع عادی سالیانه خبر داده که بنابر گزارش های دریافتی این مجمع به تنفس خورده و در زمان دیگری برگزار می شود.

    و بالاخره شرکت سیمان خوزستان آخرین شرکت بورسی است که در سوم خرداد ماه امسال شاهد برگزاری مجمع عادی سالیانه سهامدران خود در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش واقع در حوالی پارک وی تهران است.

    بر اساس این گزارش شرکت لاستیک سهند در صبح روز سه شنبه این هفته چهارم خرداد ماه پذیرای سهامداران خود در مجمع عادی سالیانه واقع در هتل بزرگ ارم تهران است.

    بیمه نوین نیز 9 صبح همان روز مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم خود را در دفتر مرکزی ان شرکت واقع در میدان مادر بلورا میرداماد تهران برگزار می کند.

    البرز دارو اما در ساعت 10 صبح روز سه شنبه این هفته در دانشکده دارو سازی دانشگاه تهران مجمع فوق العاده برگزار خواهد کرد.

    همچنین پگاه اصفهان در ساعت 10 صبح چهارم خرداد ماه در محل این کارخانه واقع در کیلومتر 5 جاده اصفهان به تهران پذیرای سهامداران در مجمع عادی سالیانه است.

    بر اساس این گزارش، در روز سه شنبه این هفته ساعت 10 صبح شرکت توکا ریل مجمع عادی سالیانه سهامداران را در سالن اجتماعات هتل آسمان اصفان برگزار کمی کند.

    داده پردازی ایران نیز در همان ساعت مجمع عادی سالیانه سهامداران را واقع در هتل لاله تهران برپا می کند.

    زاگرس فارمد پارس در ساعت 10 صبح همان رز مجمع عادی سالیانه سهامدارن خود را در سالن همایش پویش واقع در خیابان ایران شناسی تهران برگزار می کند.

    اشتاد ایران اما در ساعت 14 همان روز مجمع عادی سالیانه در شرکت صنعتی نیرو محرکه واقع در خیابان خواجه عبد اله انصاری برپا خواهد کرد.

    در همان ساعت نیز مجمع عادی سالیانه شیمی دارو پخش واقع در کیلومتر 18 اتوبان تهران کرج خیابان دارو پخش مجمع عادی سالیانه را برگزار خواهد کرد.

    سیمان بهبهان نیز در ساعت 15 همان روز در سالن همایش شرکت بین المللی بازرسی کالای تجاری واقع در خیابان استاد مطهری تهران مجمع عادی سالانه برگزار خواهد کرد.

    پتروشیمی شازند نیز در ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 5 خرداد ماه در تالار اندیشه تهران واقع در خیابان سمیه میزبان سهامداران برای مجمع عادی سالیانه است.

    شرکت دارویی درازک نیز در همان ساعت مجمع عادی سالیانه سهامداران خود را در سالن پویش مرکز مطالعات بهره وری منابع انسانی واقع در خیابان شهید شیخ بهایی جنوبی برگزار می کند.

    شهداب ناب خراسان نیز مجمع عادی سالیانه خود را در ساعت 10 صبح روز 4 شنبه در شرکت صنایع مهتاب خراسان واقع در کیلومتر 16 جاده قوچان بعد از نیروگاه توس برگزار می کند.

    بنا بر این گزارش، در همین روز سیمان فارس و خوزستان در ساعت 11 صبح مجمع فوق اعاده در سالن تلاش مجموعه فرهنگی وزارت کار تهران برگزار می کند.

    لیزینگ صنعت و معدن اما در همین ساعت مجمع عادی به طور فوق العاده خواهد داشت.

    گفتنی است شرگت پگاه خراسان در ساعت 14 روز فوق ، مجمع عادی سالیانه خود را در سالن اجتماعات شرکت صنایع شیر ایران واقع در خیابان آفریقای تهران برگزار می کند.

    توکا رنگ فولاد سپاهان نیز در همان ساعت مجمع عادی سالیانه خود را در سالن اجتماعات هتل آسمان اصفهان برگزار می کند.

    کاشی سعدی اما در ساعت 15 روز چهارشنبه  مجمع عادی سالیانه واقع در خیابان فردوسی خیابان عبدالحمید کوشک مصری در میدان فردوسی تهران برپا خواهد کرد.

    در پگاه خراسان اما مجمع فوق العاده ای در ساعت 16 همان روز در سالن اجتماعات شرکت صنایع شیر ایران بر گزار می شود.

    بر اساس این گزارش، ساعت 10 صبح روز 5 شنبه ششم خرداد ماه امسال شرکت کاشی الوند مجمع عادی سالیانه سهامداران را در مجمع فرهنگی ورزشی تلاش تهران برپا می کند.

    دارویی ابوریحان نیز در ساعت 10 صبح روز شنبه 8 خرداد ماه مجمع عادی سالیانه سهامدارن خود را در هتل بین المللی شهر واقع در سه راه تهرانپارس برگزار می کند.

    در ساعت 14 همان روز شرکت صنایع ریخته گری ایران در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش مجمع عادی سالیانه برگزار خواهد کرد.

    سیمان دشتستان نیز مجمع فوق العاده سهامداران را ساعت 9 صبح روز 9 خرداد ماه در شرکت صنایع سیمان دشتستان واقع در میدان آرژانتین تهران برپا می کند.

    در ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز دو شنبه 10 خرداد ماه نیز همکاران سیستم مجمع عادی سالیانه خود را در سالن آمفی تئاتر مرکز مطالعات و بهره وری منابع انسانی در خبایان ایران شناسی برگزار می کند.

    در این روز شرکت صنایع نسوز توکا در هتل آسمان اصفهان مجمع عادی سالیانه خواهد داشت.

    شرکت فراورده های تزریقی نیز در ساعت 9 صبح همین روز مجمع عادی سالیانه در محل این شرکت واقع در خیابان شهید رجایی برپا می کند.

    دارویی اکسیر نیز در ساعت 10 صبح روز فوق در سالن همایش پویش موسسه مطالعات و بهره وری منابع انسانی مجمع عادی سالیانه خواهد داشت.

    در بعد از ظهر این روز ، شرکت سیمان ممتازان کرمان مجمع عادی سالیانه خود را در محل این کارخانه واقع در کیلومتر 32 جاده کرمان به رفسنجان برگزار می کند.

    در این روز قندو شیرین خراسان نیز مجمع عادی به طور فوق العاده و فوق العاده سهامداران خود را برگزار می کند.

    در روز سه شنبه هفته آینده ساعت 9 صبح شرکت قاسم ایران مجمع عادی سالیانه سهامداران را در هتل المپیک بر پا می کند.

    سینا دارو نیز مجمع عادی سالیانه خود را در ساعت 10 صبح همان روز در کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج روبروی شرکت سایپا برگزار می کند.

    شرکت معادن روی ایران اما در ساعت 10 صبح در سالن همایش های دارالقرآن مجمع عادی سالیانه خواهد داشت.

    همچنین شرکت مواد دارو پخش در ساعت 10 صبح همان روز به مجمع عادی سالیانه در محل شرکت واقع در کیلومتر 28 جاده مخصوص کرج خواهد نشست.

    شرکت سیمان فارس اما در ساعت 15 تاریخ فوق در سالن اجتماعات شرکت بین المللی بازرسی کالای تجاری مجمع عادی سالیانه برپا می کند.

    در ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 12 خرداد ماه امسال شرکت فولاد خراسان در هتل پردیسان مشهد به مجمع می نشیند.

    شرکت کارخانجات دارو پخش اما دو مجمع عادی سالیانه و فوق العاده سهامداران خود را پیش از ظهر همان روز واقع در کیلومتر 18 اتوبان تهران به کرج برگزار می کند.

    و بالاخره شرکت باما در ساعت 14 این روز در اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران واقع در چهارراه فرصت تهران مجمع عادی سالیانه برگزار می کند.

    در روز 5 شنبه هفته آینده اما شرکت پتروشیمی شیراز در ساعت 10 صبح پذیرای سهامداران خود در مجمع عادی سالیانه واقع در سالن آمفی تئاتر آموزش این مجتمع در کیلومتر 5 جاده پل خان به سد درود زن شیراز خواهد بود.

    سرمایه گذاری البرز نیز در ساعت 10 صبح همان روز مجمع عادی سالیانه در مرکز همایش های بین المللی رازی تهران خواهد داشت.

    و در نهایت شرکت فراوری ذغال سنگ پروده طبس در ساعت 10 و 30 دقیقه صبح همین روز مجمع عادی سالیانه ای در سالن اجتماعات شرکت تکادو واقع در خیابان هزار جریب اصفهان برپا می کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها