عصر خودرو

وزیر خارجه انگلیس در دیدار با سیف وعده داد

تلاش انگلیس برای ایجاد مکانیسم‌های تسهیل کننده مبادله بانکی با ایران

عصر بازار- وزیر خارجه انگلیس نیز ضمن تاکید بر تعهدات کشورش در اجرایی شدن برجام گفت: لندن تلاش دارد با همکاری سایر کشورهای اروپایی، مکانیسم های مناسبی را برای تسهیل مبادلات بانکی بین ایران و سایر کشورهای اروپایی ایجاد کند.

تلاش انگلیس برای ایجاد مکانیسم‌های تسهیل کننده مبادله بانکی با ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در کنفرانس یورومانی به لندن سفر کرده بود روز گذشته با فیلیپ هاموند، وزیر خارجه انگلیس ملاقات و درخصوص همکاری های تجاری و بانکی و رفع موانع موجود بر سر مبادلات بانکی دو کشور بحث و تبادل نظر کرد.

    ولی اله سیف در این دیدار با اشاره به اجرایی شدن برجام و انتظار طرف ایرانی به اجرای تعهدات طرف غربی، خواستار حضور فعال بانک های انگلیس در عرصه مبادلات بانکی دو کشور شد و همچنین به از سرگیری فعالیت های کامل بانکی بانک های ایرانی مستقر در لندن تاکید کرد.

    وزیر خارجه انگلیس نیز ضمن تاکید بر تعهدات کشورش در اجرایی شدن برجام، اعلام کرد: دولت انگلیس تاکنون اقدامات متعددی را برای تسریع در آغاز همکاری های  بانکی انجام داده و تلاش دارد با همکاری سایر کشورهای اروپایی، مکانیسم های مناسبی را برای تسهیل مبادلات بانکی بین ایران و سایر کشورهای اروپایی ایجاد کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها