عصر خودرو

پایگاه خبری اویل پرایس آمریکا:

صادرات نفت ایران در ماه آوریل به ۲.۳ میلیون بشکه در روز رسید

عصر بازار- پایگاه خبری اویل پرایس (Oil Price) آمریکا اعلام کرد، اطلاعات بازار نشان می دهد، صادرات نفت ایران در ماه آوریل ۲۰۱۶ (۱۳ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه در روز رسید و از پیش بینی ها فراتر رفت.

صادرات نفت ایران در ماه آوریل به ۲.۳ میلیون بشکه در روز رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، پیش بینی شده است صادرات نفت ایران در ماه مه (12 اردیبهشت تا 11 خرداد) در حدود 2 میلیون و 100هزار بشکه در روز یا تقریبا 60 درصد بیش از مدت مشابه سال گذشته باشد.

    بر اساس آماری که اویل پرایس به نقل از خبرگزاری رویترز منتشر کرده است،، ایران در ماه مه سال 2015، حدود یک میلیون و 300 هزار بشکه نفت در روز صادر کرد.
    این گزارش افزود، مشکلاتی که مانع افزایش صادرات نفت ایران بود اکنون تا اندازه ای برطرف شده است.
    اویل پرایس افزود، یک هفته پیش، مقام های ایران اعلام کردند تحریم ها علیه خطوط کشتیرانی این کشور به طور کامل لغو شده و نفتکش های ایرانی می توانند آزادانه در هر بندری در جهان بار پیاده کنند.
    این پایگاه خبری افزود، رسانه های ایران نیز اعلام کردند همه نفتکش هایی که تحت مالکیت ایران هستند و نفتکش هایی که به بنادر ایران وارد می شوند، مشکلی در ارتباط با تحریم ها ندارند.
    سه شنبه گذشته همچنین، مقام های آمریکا و اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه رسمی، به کسب و کارهای خصوصی اطمینان دادند برای تجارت قانونی با ایران آزاد هستند.
    بر اساس این گزارش، رکن الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز به تازگی ضمن اشاره به این که تولید نفت خام ایران به روزانه سه میلیون و ٧۰۰ هزار بشکه رسیده است، خبر داده بود میانگین صادرات نفت خام کشور در ماه آوریل 2016 (١١ فروردین ماه تا ١١ اردیبهشت ماه) از دو میلیون بشکه در روز گذشت.
    وی همچنین گفته بود بزودی تولید نفت خام ایران به سه میلیون و ٨۰۰ هزار بشکه در روز می رسد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها