عصر خودرو

مدیرعامل پدیده ؛

با مساعدت ستاد تدبیر و دادستان مشهد تبلیغات پدیده آزاد شد

عصر بازار- مدیرعامل شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز گفت: با مساعدت و همکاری ستادتدبیر و ساماندهی خراسان رضوی و دادستان مشهد تبلیغات شرکت پدیده آزاد شد.

با مساعدت ستاد تدبیر و دادستان مشهد تبلیغات پدیده آزاد شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید محسن شوشتری اظهار داشت: با انتخاب اعضا جدید هیئت مدیره تمام تلاش ما این بود که بتوانیم در گام اول یکی از دغدغه های مهم سهام داران و مجموعه پدیده را بر طرف کنیم که بر این اساس جلسات مختلفی را با مسئولین استانی برگزار کردیم ودر نهایت با مساعدت دادستان محترم مشهد مجوز انجام تبلیغات شرکت پدیده صادر شد.
    وی با بیان اینکه صدور این مجوز در ایام میلاد امام زمان(عج) عیدی بزرگی برای مجموعه پدیده و سهامداران به شمار می رود افزود: بر اساس این مجوز  تبلیغات پدیده ،به جز تبلیغات فروش سهام و فروش املاک ،آزاد است و این مساله قطعا لازمه حرکت و پیشرفت پروژه محسوب می شود .
    شوشتری ادامه داد: با این مجوز تبلیغات پدیده در بخش های مختلف می تواند در همه رسانه های دیداری ، شنیداری و نوشتاری انجام شود و از این پس سرمایه گذاران میتوانند با آرامش خاطر بیشتری جهت سرمایه گذاری در مجموعه بزرگ پدیده حضور داشته باشند.
    مدیرعامل شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز اظهار داشت: تمام تلاش مدیران و اعضای هیئت مدیره پدیده این است تا بتوانیم مشکلات سهامداران در آرامش و گام به گام مرتفع نماییم که این همچون همیشه نیازمند صبر همه سهامداران میباشد و انشالله در آینده خبرهای خوب بیشتری را خواهند شنید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها