عصر خودرو

محقق برجسته بازارهای بین المللی:

طلا ۲۰۰۰ دلاری می شود

عصر بازار- محقق برجسته بازارهای بین المللی تاکید کرد؛ طلا همچنان به درخشش خود در بازارهای جهانی ادامه خواهد داد و به نظر من به زودی سطح ۱۴۰۰ دلاری را خواهد شکست.

طلا ۲۰۰۰ دلاری می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، جرالد سلنته تحلیلگر برجسته بازار طلا تصریح کرد: قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون 20 درصد رشد داشته و به نظر من درخشش این فلز زرد در بازارهای بین المللی ادامه خواهد یافت.

    بر اساس این گزارش وی افزود: تجزیه و تحلیل ها نشان می دهد که طلا می تواند به زودی سطح مقاومتی 1400 دلاری را بشکند. پیش بینی من این است که طلا در مسیر دستیابی به سطح قیمتی 2000 دلاری قرار دارد.

    شورای جهانی طلا اعلام کرده است که تقاضای طلا امسال 21 درصد افزایش یافته است. پس از آنکه قیمت طلا اوایل ماه جاری به بیش از 1300 دلار افزایش یافت بار دیگر روند نزولی قیمت این فلز زرد آغاز شده است.

    به نظر می رسد برگزاری همه پرسی عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا در 23 ژوئن 3 تیرماه و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر می تواند تاثیر زیادی بر قیمت طلا داشته باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها