عصر خودرو

در حاشیه کنفرانس فرصت های تجاری و سرمایه گذاری صورت گرفت؛

امضای یادداشت تفاهم همکاری در زمینه محیط زیست در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین ( تاپیکو ) و شرکت TufChem سنگاپور در حاشیه کنفرانس فرصت های تجاری و سرمایه گذاری که روز جمعه ٣١ اردیبهشت با حضور دکتر ربیعی وزیر تعاون ، رفاه و امور اجتماعی در سنگاپور برگزارشد ، یادداشت تفاهم همکاری با موضوع محیط زیست در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی امضا کردند.

امضای یادداشت تفاهم همکاری در زمینه محیط زیست در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با امضای این یادداشت تفاهم بر تقویت و ارتقای سطح همکاری های دوجانبه در عرصه محافظت از محیط زیست تاکید شده است .

    در این یادداشت تفاهم همکاری در عرصه تبادلات و اطلاع رسانی متقابل در باره نحوه مقابله با چالش های محیط زیستی و آلاینده های گوناگون ، کاهش حوادث محیط کار ، بکار گیری فن آوریهای جدید و مدیریت و ارتقای بهره وری در صنایع پتروشیمی مورد تاکید قرار گرفته است .

    بر اساس این سند طرفین قول داده اند که تمامی تلاش خود را برای از میان برداشتن چالش های زیست محیطی و محیط زیستی ، ایمنی محیط کار در دو کشور و همچنین بصورت همکاری مشترک در کشورهای همسایه ایران و CIS و کشورهای منطقه آ سه آن بکار گیرند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها