عصر خودرو

طراحی سامانه جدید کدال با هدف افزایش رضایتمندی کاربران

عصر بازار: سامانه جدید کدال با نمای گرافیکی جذابتر و با قابلیت دسترسی آسانتر به اطلاعات و خدمات به عنوان بستر ارتباطات و تعاملات مستقیم ناشران و سرمایه­ گذاران بازار سرمایه طراحی شد.

طراحی سامانه جدید کدال با هدف افزایش رضایتمندی کاربران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، مدیر واحد توسعه کدال با ذکر این مطلب به نقش کلیدی این سامانه در ارائه اطلاعات شرکتها و ارتقاء شفافیت اطلاعاتی بازار سرمایه با انتشار بیش از 30 نوع اطلاعیه اشاره کرد و گفت در نسخه جدید سامانه کدال استانداردهای نرم افزاری به منظور ایجاد رابط کاربری زیبا و سهولت دسترسی به اطلاعات به واسطه سازگاری با مرورگرهای مختلف از جمله مرورگرهای مورد استفاده در انواع گوشی های هوشمند و تبلت در نظر گرفته شده است.

    مهندس اکبر عطائی فرد افزود: بهینه سازی روش جستجو، افزایش سرعت بارگذاری اطلاعیه ها و ضمایم آنها، ایجاد زیرساخت لازم برای چند زبانه کردن بخشهای مختلف و ارتباط مستقیم با نظرات تحلیلی مشاوران سرمایه گذاری پیرامون هر اطلاعیه در سامانه تـدان از سایر قابلیتهای سامانه جدید است.
    وی ادامه داد: از انتهای روز جاری سامانه جدید در آدرس اصلی شبکه کدال به نشانی www.Codal.ir بارگذاری خواهد شد ولی کاربران سامانه همزمان امکان انتخاب و مشاهده هر دو نسخه جدید و قدیمی (http://old.Codal.ir) را دارند و براساس تمایل خود می توانند اطلاعات مورد نظر خود را در یکی از این دو قالب مشاهده کنند.

    برچسب ها