عصر خودرو

کدال اعلام کرد؛

"شتران" و دلایل تغییرات صورت مالی

عصر بازار- شرکت پالایش نفت تهران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۴، معادل ۲۱۱ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

"شتران" و دلایل تغییرات صورت مالی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت پالایش نفت تهران صورت های مالی یکساله منتهی به 29 اسفندماه 94 با سرمایه 12 هزار میلیارد را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش "شتران"، در سال گذشته مبلغ 120 هزار و  789 میلیارد و 785 میلیون ریال درآمد عملیاتی داشت. از درآمد این شرکت بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ سه هزار و 327 میلیارد و 677 میلیون ریال بدست آمد.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری، عمومی، فروش و هزینه های عملیاتی کسر شد و معادل یک هزار و 727 میلیارد و 141 میلیون ریال سود عملیاتی دوره محاسبه شد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر و پس از اضافه شدن درآمدهای غیر عملیاتی و متفرقه به آن، مبلغی بالغ بر دو هزار و 532 میلیارد و 430 میلیون ریال سود خالص دوره محاسبه شد و بر این اساس معادل 211 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داده شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ شش هزار و 484 میلیارد و 108 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    "شتران" دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به 29 اسفندماه 1394 (حسابرسی نشده) نسبت به اطلاعیه پیشین را اعلام کرد:

    1- با توجه به برگزاری مجمع افزایش سرمایه در تاریخ 22 اردیبهشت 1395 سرمایه شرکت از هشت هزار میلیارد  میلیون ریال به 12 هزار میلیارد ریال افزایش یافت و مقرر شد ثبت افزایش سرمایه مصوب مجمع تا تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه در اداره ثبت شرکتها به ثبت برسد.

    2- نرخ جهانی نفت خام و فرآورده های نفتی بر اساس نرخ های اعلامی از طرف شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران لحاظ شده است .

    3- میانگین نرخ نفت خام برای سال 1394 بابر 43.77 دلار برای هر بشکه است.

    4- نرخ تسعیر ارز برابر 29 هزار و 590 ریال است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها