عصر خودرو

در دیدار با وزیر کار عنوان شد:

صدور بخشنامه همکاری بانکی ایران و سنگاپور

عصر بازار- معاون نخست وزیر سنگاپور در دیدار با وزیر کار ایران گفت: بانک مرکزی سنگاپور بخشنامه آغاز همکاری‌های بانکی با ایران را صادر کرد.

صدور بخشنامه همکاری بانکی ایران و سنگاپور
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه دیدارهای خود  با تارمن شانموگرانتام معاون نخست وزیر سنگاپور ملاقات کرد.

    از جمله مهمترین محورهای گفتگو در ملاقات علی ربیعی با معاون نخست وزیر سنگاپور بحث تقویت همکاری‌های بیمه ای، تامین اجتماعی، تقویت همکاری های بانکی بود که  مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

    همچنین جذب سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاری با توجه به موافقتنامه ای که اخیرا در سفر ایسواران وزیر صنعت سنگاپور با علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی به امضا رسیده بود مورد تاکید قرار گرفت.

    علاوه بر این تقویت همکاری ها در زمینه گردشگری از دیگر موضوعاتی بود که دو طرف برآن تاکید کردند.

    بر پایه این گزارش یکی از موضوعاتی که معاون نخست وزیر سنگاپور در پاسخ به ربیعی مطرح کرد تقویت همکاری های بانکی و رفع موانع و مشکلات مربوطه بود.

    معاون نخست وزیر سنگاپور اعلام کرد: بانک مرکزی این کشور بخشنامه ای را خطاب به کلیه بانک‌های سنگاپور صادر کرده است مبنی بر اینکه با توجه به اینکه  تحریم ها لغو شده است همه می توانند به راحتی همکاریهای بانکی خود را با بانکهای ایرانی شروع کنند.

    وی ایجاد تسهیل و تسریع در این زمینه را یادآور شد و از رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به منظور تسهیل در برقراری روابط مجدد بانکی برای سفر به این کشور دعوت کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها