عصر خودرو

حسابرسی نشده منتشر شد؛

نگاهی بر صورت های مالی سه ماهه کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ

عصر بازار: شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ با ارسال صورت های مالی سه ماهه نخست سال مالی ۹۴ به صورت حسابرسی نشده اعلام کرد در دوره سه ماهه یاد شده با سرمایه ۱۸۰ میلیارد ریال مبلغ ۸۱ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت.

نگاهی بر صورت های مالی سه ماهه کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ با ارسال صورت های مالی سه ماهه نخست سال مالی 94 به صورت حسابرسی نشده اعلام کرد در دوره سه ماهه یاد شده با سرمایه 180 میلیارد ریال مبلغ 81 میلیارد و 142 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره 8 میلیارد و 326 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری، عمومی و هزینه های کسر و پس از اضافه شدن درآمدهای عملیاتی به آن ، سود عملیاتی دوره معادل یک میلیارد و 606 میلیون ریال بدست آمد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی کسر و پس از افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن زیان خالص دوره به مبلغ 12 میلیارد و 555 میلیون ریال محاسبه شد و بر این اساس مبلغ 70 ریال زیان به ازای هر سهم محقق شد.

    از زیان خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال کسر شد و در نهایت مبلغ پنج میلیارد و 752 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    برچسب ها