عصر خودرو

دبیر علمی همایش بین‌المللی بازار سرمایه اسلامی مطرح کرد:

گسترش تعامل فعالان حوزه مالی و فقهی در بستر (ICM)

عصر بازار- دبیر علمی همایش بین‌المللی بازار سرمایه اسلامی گفت: برگزاری همایش ICM به مرور موجب تعامل بیشتر بین فعالان حوزه مالی با فقهی و گسترش ابزارهای تامین مالی اسلامی می‌شود.

گسترش تعامل فعالان حوزه مالی و فقهی در بستر (ICM)
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شاپور محمدی، دبیر علمی همایش بین‌المللی بازار سرمایه اسلامی در رابطه با اهمیت برگزاری ICM، اظهار کرد: اکنون همایش بین‌المللی بازار سرمایه اسلامی برای پانزدهمین سال متوالی در حال برگزاری است و امسال برای نخستین بار فراخوان مقاله نیز صورت گرفت که در این مدت 42 مقاله اعم از 15 خارجی و 27 داخلی دریافت کردیم.

    او افزود: با وجود برخی محدودیت‌ها، با هماهنگی‌های انجام شده، 300 شرکت کننده در این دوره از همایش بین‌المللی بازار سرمایه اسلامی (ICM) حاضر شدند.

    بستری مناسب برای گسترش ارتباط فقها با فعالان بازارهای مالی

    دبیر علمی همایش بین‌المللی بازار سرمایه اسلامی در ادامه در رابطه با کشورهای حاضر در این همایش گفت: در پانزدهمین دوره از همایش ICM شاهد حضور کشورهایی همچون اندونزی، پاکستان، قطر، کویت، چین، سوریه ، عراق و... بودیم.

    محمدی بیان کرد: برگزاری همایش ICM به مرور موجب تعامل بیشتر بین فعالان حوزه مالی با فقهی و گسترش ابزارهای تامین مالی اسلامی می‌شود.

    او تصریح کرد: حضور مسئولان اجرایی برخی کشورها در این همایش زمینه آشنایی بیشتر سایر کشورها با بازار سرمایه ایران را نیز فراهم می‌کند.

    گزارش مالی توسعه پذیر بین‌المللی بستر جذب سرمایه‌گذار خارجی

    دبیر علمی همایش بین‌المللی بازار سرمایه اسلامی در خصوص مزیت " گزارش مالی توسعه پذیر بین‌المللی" گفت: این دست از اقدامات به سبب افزایش شفافیت موجب توسعه، ارتقا سطح کیفی و جذب سرمایه‌گذار خارجی در بازار سهام ایران می‌شود.

    برچسب ها