عصر خودرو

بر کدال نشست؛

نگاهی بر عملکرد یکساله نفت بهران

عصر بازار- شرکت نفت بهران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۴ با سرمایه دو هزار میلیارد ریال، مبلغ ۱۴ هزار و ۷۰۶ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال درآمدهای عملیاتی داشت.

نگاهی بر عملکرد یکساله نفت بهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت نفت بهران صورت های مالی یکساله منتهی به 29 اسفندماه 94 را با سرمایه دو هزار میلیارد ریال و بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، "شبهرن" در سال گذشته مبلغ 14 هزار و 706 میلیارد و 412 میلیون ریال درامدهای عملیاتی داشت که با کسر بهای تمام ‌شده درآمدهای عملیاتی از آن سود ناخالص دوره به مبلغ پنج هزار و 976 میلیارد و 489 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه‌های فروش، اداری و عمومی کسر و درآمدهای عملیاتی به آن اضافه شد و سود عملیاتی دوره معادل پنج هزار و 278 میلیارد و 515 میلیون ریال بدست آمد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر و درآمدهای غیر عملیاتی به آن اضافه شد و معادل دو هزار و 863 میلیارد و 82 میلیون ریال سود خالص دوره محاسبه شد و بر این اساس مبلغ یک هزار و 432 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشته شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ سه هزار و 369 میلیارد و 885 میلیون ریال سود انباته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها