عصر خودرو

منتشر شد؛

نخستین پیش بینی حسابرسی شده پالایش نفت تهران

عصر بازار- شرکت پالایش نفت تهران نخستین پیش بینی های سال مالی ۹۵ را با فرض تحقق ۲۱۹ ریال سود خالص به ازای هر سهم منتشر کرد.

نخستین پیش بینی حسابرسی شده پالایش نفت تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت پالایش نفت تهران با انتشار نخستین پیش بینی حسابرسی شده سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 95 اعلام کرد در نظر دارد در سال مالی جاری با سرمایه 12 هزار میلیارد ریال، مبلغ 127 هزار و 861 میلیارد و 583 میلیون ریال فروش خالص و درآمد ارایه خدمات کسب کند.

    با پیش بینی کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته و خدمات ارائه شده، سود ناخالص دوره به مبلغ چهار هزار و 406 میلیارد و 748 میلیون ریال خواهد رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری، عمومی و فروش کسر و سود عملیاتی به مبلغ دو هزار و 546 میلیارد و 827 میلیون ریال محاسبه خواهد شد.

    "شتران" با محاسبه هزینه های مالی، درآمدهای غیر عملیاتی و مالیات، سود خالص سال مالی 95 را معادل دو هزار و 626 میلیارد و 294 میلیون ریال در نظر گرفته است و بر این اساس مبلغ 294 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص خواهد داد.

    سود سهام پیشنهادی را مبلغ 44 ریال سود در نظر گرفته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها