عصر خودرو

مدیر عامل شرکت متن:

تولید ۳۰۰ هزار بشکه نفت خام از غرب کارون؛ تا نیمه دوم سال

عصر بازار- مدیر عامل شرکت متن اظهار داشت: ما باید هم از تولید داخل استفاده کرده و هم بتوانیم با آگاهی و با بصیرت لازم از تکنولوژی خارجی استفاده کنیم و این دوباید با هم تلفیق شوند.

تولید ۳۰۰ هزار بشکه نفت خام از غرب کارون؛ تا نیمه دوم سال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، عبدالرضا حاجی حسین‌نژاد مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) درباره آخرین وضع برداشت از میادین غرب کارون گفت: از فاز یک آزادگان جنوبی و فاز یک آزادگان شمالی 75 هزار بشکه از فاز یک یادآوران شمالی 85 هزار بشکه و مجموعا 160 هزار بشکه تولید، در آزادگان جنوبی 50 هزار بشکه از قبل بوده و 7500 بشکه هم اضافه کردیم امیدوارم که شهریور ماه به 60 هزار بشکه ازادگان جنوبی برسیم و در یاران هم به 30 هزار بشکه مجموعا در غرب کارون باید به حدود 300 هزار بشکه در نیمه دوم سال برسیم.

    وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در میدان یادآوران از کشور همسایه جلو هستیم اما در آزادگان عقبیم.

    حاجی حسین‌نژاد درباره استفاده از تولیدات داخل در توسعه میادین تصریح کرد: ما آنچه می‌توانیم خودمان می‌سازیم اما آنچه مهم است طی سالهای گذشته حتی از توان موجود هم استفاده نکردیم که این قضیه باید اصلاح شده و توان موجود ارتقا یابد.

    وی یادآور شد: زمانی که امکان تولید و ساخت برخی از تجهیزات را نداریم و باید از آن‌ها در جهت توسعه میادین بهره بگیریم مشکلی وجود ندارد که از خارج از کشور وارد کنیم و اقتصاد مقاومتی نیز این مسئله را منع نکرده زیرا اقتصاد مقاومتی به معنای بستن در‌ها نیست.

    مدیر عامل شرکت متن اظهار داشت: ما باید هم از تولید داخل استفاده کرده و هم بتوانیم با آگاهی و با بصیرت لازم از تکنولوژی خارجی استفاده کنیم و این دوباید با هم تلفیق شوند نه اینکه دستمان را بالا ببریم و بگوییم همه کار‌ها را خارجی‌ها انجام دهند و نه اینکه بگوییم همه کار‌ها را خودمان می‌توانیم انجام دهیم.

    وی گفت: اگر بحث تجهیزات خاص را کنار بگذاریم در حال حاضر بالای 80 درصد تجهیزات امکان ساخت در داخل کشور را دارند لذا باید به بخش خصوصی اعتماد کنیم و البته بخش خصوصی هم دنبال رانت نباشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها