عصر خودرو

اعطای خط اعتباری بلندمدت به صادرات خدمات فنی مهندسی فراهم شد

عصر بازار- مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران از اعطای خط اعتباری بلندمدت برای صادرات خدمات فنی مهندسی خبر داد و گفت: این امکان توسط صندوق توسعه ملی فراهم شده است.

اعطای خط اعتباری بلندمدت به صادرات خدمات فنی مهندسی فراهم شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، علی صالح آبادی  افزود: بانک توسعه صادرات هم اکنون در حال مذاکره با صندوق توسعه ملی است تا با همکاری یکدیگر چارچوب اعطای این خط اعتباری را نهایی کنند.
    وی ادامه داد: این خطوط اعتباری بلندمدت است و برای صادرات خدمات فنی مهندسی و به طور عمده برای پروژه های خارج از کشور در نظر گرفته شده است.
    مدیرعامل بانک توسعه صادرات در مورد تجهیز منابع این بانک نیز گفت: قراردادهای جدیدی به ویژه با صندوق توسعه ملی در حال انعقاد است که بتوانیم از خطوط اعتباری ریالی آن نیز استفاده کنیم.
    وی افزود: صندوق توسعه ملی در بخش ارزی نیز برای تامین سرمایه در گردش و کمک به صادرکنندگان آمادگی دارد که در بانک توسعه صادرات سپرده گذاری ارزی داشته باشد.
    صالح آبادی یکی دیگر از راه های تجهیز منابع را استفاده از منابع بازار سرمایه اعلام کرد و گفت: برای صادرکنندگانی که نیاز ریالی بالا دارند می توانیم از محل بازار سرمایه تامین سرمایه کنیم.

    ** اعطای تخفیف به صادرکنندگانی که تسهیلات دریافت کرده اند
    مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: بدنبال تفاهم نامه ای که با سازمان مدیریت و برنامه ریزی امضا شده است، صادرکنندگانی که تسهیلات بانک توسعه صادرات را دریافت کرده اند، در پرداخت نرخ سود مشمول تخفیف حداکثر تا 6 درصد می شوند.
    وی، کل منابعی که برای این تخفیف ها اختصاص یافته را دو هزار میلیارد ریال بیان کرد و گفت: تخفیف نرخ سود حداکثر تا 6 درصد را سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت می کند.
    صالح آبادی افزود: سال گذشته تفاهم نامه ای با سازمان مدیریت و برنامه ریزی امضا شد اما به دلیل محدودیت های بودجه ای نتوانستیم از این مبلغ استفاده کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو