عصر خودرو

۶ مرحله برای پولدار شدن به گفته سرمایه دار میلیونر

عصر بازار- مراحلی که باید هرکس برای پولدار شدن انجام دهد، طبقه بندی شده و از طریق این چندین نفر میلیونر معرفی شدند.

۶ مرحله برای پولدار شدن به گفته سرمایه دار میلیونر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بیزینس اینسایدر، قبل از اینکه سوفیا آموروسو، مدیرعامل یک شرکت پوشاک به کارآفرین میلیونری به ارزش 250 میلیون دلار برسد، ورشکسته، زباله گردان و دزد بوده است.

    بر اساس این گزارش، در سال 1926 کارآفرین ها مشاوره پولی به افراد در بابل می دادند. آرکاد که پسر تجاری در بابل یوده، بزرگ می شود و میلیونر  می شود. این شخص تصمیم می گیرد تمام تجارب خود را با شهرش در میان بگذارد. او برنامه ای به نام «درمان برای یک کیف پول لاغر» را ارائه می دهد.

     

    *شروع به پر کردن کیف پولتان کنید، 10 درصد درآمد خود را ذخیره کنید

    پول دار شدن اول از مرحله پول دادن به خودتان شروع می شود. باید حدود 10 درصد درآمد خود را جمع کند. آرکاد مطرح کرد که برای هر 10 سکه ای که می گیرید، در کیف پولتان برای 9 سکه فضا بگذارید. با این روند کیف پولتان کمی سنگین تر می شود و حس خوبی به شما دست می دهد. وی معتقد است که هر کسی، چه پولدار چه فقیر می تواند پول خود را کنار بگذارد و با کنار گذاشتن آن 10 درصد می توانید خود را عادت بدهید و زندگی کنید.

     

    *کمتر از آن مقداری که درآمد دارید، خرج کنید

    مرحله بعدی این است که به راحتی کمتر مقدار درآمدی که دارید خرج کنید. البته گفتن این موضوع راحت است ولی به آن عمل کردن بسیار سخت. قدرتی که همه انسان ها دارند، این است که با افزایش حقوق خود خرجشان را نیز افزایش می دهند. برای کنترل کردن مخارج خود، باید حواستان به پولی که خرج می کنید، باشد و متوجه شوید که پولتان کجا می رود. برای اولین و بهترین اقدام می توانید خرج های خود را یادداشت کنید.

     

    *سرمایه گذاری کنید

    یکی از عادت هایی که باید داشته باشید، به غیر از کنترل کردن پول خود و کنار گذاشتن 10 درصد آن، پول خود را وارد کار کنید.

    یکی از موفقیت شما در پولدار شدن این است که بتوانید طوری در پول خود سرمایه گذاری کنید که برای شما کار کند، یعنی پولتان را برده خود کنید.

     

    *در بازار مسکن سرمایه گذاری کنید

    پیسنها آرکاد این است که هر مردی باید سقفی بالا سر خود داشته باشد که برای شخص او باشد. البته قبل از این که خانه بخرید، باید توجه کنید که آیا می توانید از عهده خرج آن در بیایید و تا چه حدود خانه می توانید داشته باشید.

     

    *برنامه برای پس از بازنشستگی داشته باشید

    تمام زندگی یک مرد از بچگی تا پیری شکل می گیرد. به همین دلیل باید توجه داشت که بعد از بازنشسته شدن چه درآمدی را برای خود نگه می دارند و پول های خود چه می کنند. با ذخیره کردن پول ها می توان برای بازنشستگی خود پس اندازی داشت و با کار نکردن نیز می توان زندگی خوبی داشت.

     

    *برای آموزش خود وقت بگذارید

    هرچه عمل بیشتری داشته باشید، پول بیشتری خواهید داشت. افراد پولدار بیشتر وقت خود را برای آموزش خود و کسب علم می گذارنند و تخمین زده شده که 80 درصد از مان خود را برای مطالعه می گذارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها