عصر خودرو

بر اساس مصوبه مجمع عمومی معین شد

پاداش هیات مدیره کیمیدارو ۴۵۰ میلیون تومان

عصربازار: بر اساس مصوبه مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت کیمیدارو برای سال مالی ۹۳ سود نقدی هر سهم ۱۱۰۰ ریال و پاداش هیات مدیره به صورت ناخالص ۴ میلیارد و ۵۰۰ ریال تصویب شد.

پاداش هیات مدیره کیمیدارو ۴۵۰ میلیون تومان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، بر اساس اطلاعات مندرج در کدال سایت رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 93، مشخص شد این نشست با حضور 72.8 درصد سهامداران تشکیل شد و اعضای هیات مدیره به این ترتیب انتخاب شدند.

    شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو به نمایندگی از محمد شیری، شرکت داروسازی جابربن‌حیان به نمایندگی از منوچهر خانی، داروسازی اسوه به نمایندگی از حسین وطن‌پور، داروسازی راموفارمین به نمایندگی از فرید باران پوریان، شرکت دارویی تجهیزات طبی پوراطب به نمایندگی از حمیدرضا بهشتی به عنوان اعضای هیات مدیره، سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانون و حسابرس شرکت و سازمان حسابرسی بازرس علی‌البدل انتخاب شد.

    سود خالص شرکت 377 میلیارد و 406 میلیون ریال سود یا زیان انباشته ابتدای دوره 320 میلیارد و 531 میلیون ریال، سود سهام مصوب قابل تخصیص 465 میلیارد و 619 میلیون ریال، سود سهام مصوب مجمع سال جاری 264 میلیارد ریال، سود یا زیان انباشته پایان دوره با لحاظ نمودن مصوبات 201 میلیارد و 619 میلیون ریال و سود نقدی هر سهم 1100 ریال معین شد.

    همچنین در این جلسه حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره که سال قبل 750 هزار تومان بود به 900هزار تومان افزایش یافت و پاداش هیات مدیره به صورت ناخالص که سال قبل 3.5 میلیارد ریال بود امسال به 4.5 میلیارد ریال افزایش یافت.

    مدیرعامل این شرکت محمد شیری انتخاب شد.