عصر خودرو

به زودی در فرابورس انجام می‌شود؛

عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند

عصر بازار- شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند، از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در روزهای آتی با نماد «ثالوند» در بازار فرابورس عرضه خواهد شد.

عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در پی درج نماد شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند در فروردین ماه امسال در بازار اول فرابورس، بخشی از سهام این شرکت در روزهای آتی در بازار سرمایه عرضه خواهد شد.

    پس از شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن تهران، شمال شرق، شمالغرب، پردیس و زاینده‌رود، این ششمین شرکت از زیر مجموعه‌های ثمسکن است که در بازار عرضه می‌شود.

    شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن است که با تحت پوشش قرار دادن استان‌های مرکزی و قم فعالیت خود را از سال 1369 آغاز کرد.

    در این شرکت تاکنون عملیات اجرایی حدود چهار هزار و 700 واحد مسکونی بازیر بنای نزدیک به 520 هزار متر مربع در قالب 26 پروژه و نیز 12 پروژه تجاری و اداری با زیر بنای کل حدود 47 هزار متر مربع آغاز شده است که از این میزان 27 پروژه با زیر بنای کل حدود 500 هزار متر مربع به اتمام رسیده است. احداث سرپرستی بانک مسکن در شهر اراک و پروژه یک هزار و 440 واحدی مسکن مهر امام صادق (ع) اراک از جمله سوابق این شرکت به شمار می‌رود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها