عصر خودرو

دو پیشنهاد قاضی زاده به زنگنه;

صنعت نفت در هر استان یک بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی بسازد

عصر بازار- وزیر بهداشت گفت: پیشنهاد واگذاری بیمارستان‌های ۴ استان جنوبی کشور را به وزیر نفت ارائه کردم که استقبال نشد اما در کنار این پیشنهاد امروز می‌گویم، صنعت نفت می‌تواند در هر استان یک بیمارستان۱۰۰۰تختخوابی احداث کند.

صنعت نفت در هر استان یک بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی بسازد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، سید حسن قاضی زاده هاشمی در همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت با اشاره به اینکه یکی از کارهایی که جا دارد واقعاً از وزیر نفت تقدیر و تشکر شود توجه به سلامت پرسنل، کارمندان و کارکنان شرکت نفت است گفت: هرچقدر در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم کم است و جا دارد بیش از این در این خصوص سرمایه‌گذاری شود.

    وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در کنار کارهای رفاهی، وزارت نفت باید کارهای درمانی هم انجام دهد، گفت: در گذشته دست وزارت نفت تنگ بود اما الان شرایط بهتر است بنابراین می‌تواند در احداث بیمارستان‌های زنجیره‌ای و تربیت نیروی متخصص فعالیت کند و ما نیز حاضریم به این مجموعه کمک کنیم.

    وزیر بهداشت ادامه داد: یکی از پیشنهاداتی که در گذشته به آقای زنگنه دادم و ایشان استقبال کردند اما در عمل کاری صورت نگرفت واگذاری بیمارستان‌هایی است که در 4 استان جنوبی وجود دارد. بدین ترتیب که این بیمارستان‌ها را به صنعت نفت بدهیم تا کار توسعه را این مجموعه انجام دهد.

    وی ادامه داد: من هزینه این کار را حساب کردم که هزینه زیادی نشد و امروز نیز با کمال میل آماده واگذاری این بیمارستان‌ها به مجموعه وزارت نفت هستیم.

    قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه حداقل صنعت نفت می‌تواند در هر استان یک بیمارستان 1000 تختخوابی احداث کند، گفت: در حوزه سلامت 10 هزار میلیارد تومان هزینه شده است که براساس پیگیری‌هایی که صورت گرفته این رقم سال گذشته تنها بابت حقوق یک وزارتخانه پرداخت شد اما نتیجه آن چیزی نیست که ما به دست آوردیم.

    هاشمی ادامه داد: در نظر سنجی‌های مختلف صورت گرفته نشان می‌دهد مردم از حوزه سلامت راضی هستند بنابراین من توصیه می‌کنم که در حال حاضر که شرایط بهبود پیدا کرده و کشورهای خارجی در حال رفت و آمد هستند در حوزه سلامت و مسئولیت اجتماعی ورود پیدا کنیم و این حوزه را توسعه دهیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها