عصر خودرو

اعلام نرخ خوراک یکی از علل افزایش بازار سهام

عصر بازار- کارشناس بازار سرمایه گفت: طی هفته گذشته روند کوتاه مدت شاخص کل و هم وزن صعودی بوده و نمادهای کوچک و متوسط در مقایسه با نمادهای شاخص ساز تقاضای بیشتری را به خودشان اختصاص دادند.

اعلام نرخ خوراک یکی از علل افزایش بازار سهام
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از صداوسیما؛ سامان میری افزود: ارزش معاملات خرد بازار هم در مقایسه با میانگین هفتگی و ماهانه رشد داشته و خروج نقدینگی بازار نسبت به میانگین ماهانه کمتر بوده و خروج نقدینگی از صندوق با درآمد ثابت هم افزایشی بوده است.

    میری خاطرنشان کرد: در هفته گذشته گروه خودرویی ها هم در صدر گروه هایی بود که بیشترین ارزش معاملات را داشتند و همین طور گروه های پالایشی و شیمیایی در رتبه های بعدی بودند و شکر هم در این هفته سقف تاریخی خودش را تجربه کرده البته گروه قند و شکر نسبت به افزایش جهانی قند و شکرافزایش قابل توجهی را تجربه نکرده است.
    این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: اعلام نرخ خوراک پتروشیمی ها در کنار افزایش قیمت های جهانی از علت رشد شاخص بود. همچنین این نکته هم قابل ذکر است که در ابتدای بازار امروز، بازار مثبتی را تجربه می کردیم و بعد از آن شاهد افزایش فشار فروش حقوقی ها بودیم.

    برچسب ها