عصر خودرو

کدال منتشر کرد؛

نگاهی بر عملکرد یکساله صنایع لاستیکی سهند

عصر بازار- شرکت صنایع لاستیکی سهند در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۴ و با سرمایه ۱۴۰ میلیارد ریال، مبلغ ۲۲۰ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال درآمد داشت.

نگاهی بر عملکرد یکساله صنایع لاستیکی سهند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت صنایع لاستیکی سهند صورت های مالی یکساله 94 خود را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت، درآمدهای عملیاتی را مبلغ 220 میلیارد و 270 میلیون ریال اعلام کرد که با کسر بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی از آن سود ناخالص دوره به مبلغ 116 میلیارد و 404 میلیون ریال رسید.
    از سود ناخالص نیز هزینه های فروش، اداری و عمومی و همچنین هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی برابر 61 میلیارد و 325 میلیون ریال بدست آمد.
    از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی، هزینه های غیر عملیاتی و مالیات کسر شد و معادل 43 میلیارد و 310 میلیون ریال سود خالص دوره محاسبه شد و بر این اساس مبلغ 309 ریال سود به هر سهم اختصاص داده شد.
    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 248 میلیارد و 529 میلون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها