عصر خودرو

حسابرسی شده منتشر شد؛

نخستین پیش بینی های ۹۵ ذوب آهن اصفهان

عصر بازار- شرکت ذوب آهن اصفهان نخستین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی ۹۵ را مبلغ ۵۸۲ ریال زیان به ازای هر سهم اعلام کرده است.

نخستین پیش بینی های ۹۵ ذوب آهن اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت ذوب آهن اصفهان نخستین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 95 با سرمایه هفت هزار و 868 میلیارد و 406 میلیون ریال را بصورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش "ذوب" پیش بینی کرده است در سال 95 مبلغ 40 هزار و 71 میلیارد و 876 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص کسب کند. با کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته از درآمد این شرکت سود ناخالص برابر چهار هزار و 505 میلیارد و 646 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری، عمومی و فروش کسر و سود عملیاتی معادل دو هزار و 255 میلیارد و 173 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

    با کسر هزینه های مالی و پس از افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی زیان خالص بالغ بر چهار هزار و 581 میلیارد و 804 میلیون ریال پیش بینی شد و بر این اساس مبلغ 582 ریال زیان هر سهم در نظر گرفته شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها