عصر خودرو

ارزش معاملات فرابورس ایران از ۲ هزار میلیارد ریال گذشت

عصر بازار- معاملات فرابورس ایران در میانه هفته معاملاتی جاری با رشد بیش از ۲ واحدی شاخص کل و بازگشت دوباره آیفکس به کانال ۸۰۰ واحدی پایان یافت. بر این اساس امروز ۲۷ اردیبهشت ماه، ثبت رقم ۸۰۱ واحدی برای شاخص کل در شرایطی رقم خورد که نماد معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی مارون، پالایش نفت لاوان و پالایش نفت شیراز بالاترین تاثیر مثبت و در مقابل نماد معاملاتی شرکت‌های ذوب آهن، آهن و فولاد ارفع و نفت پاسارگاد بیشترین تاثیر منفی را بر آیفکس به جا گذاشتند.

ارزش معاملات فرابورس ایران از ۲ هزار میلیارد ریال گذشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، بررسی معاملات انجام شده در بازار سهام فرابورس ایران حاکی از آن است در این روز نماد شرکت ذوب‌آهن، بیشترین حجم و ارزش معاملات سهام را با دادوستد 71 میلیون سهم به ارزش 217 میلیارد ریال به خود اختصاص داده و در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز اورق اجاره مپنا، بالاترین حجم و ارزش معاملات اوراق را در اختیار گرفته است.

    در همین حال در میان صندوقهای سرمایهگذاری قابل معامله (ETF) نیز صندوق سرمایه‌گذاری آرمان آتی کوثر با معامله 5 میلیون و 400 هزار سهم به ارزش 57 میلیارد ریال در صدر ایستاد و بالاترین حجم و ارزش معاملاتی را به نام خود ثبت کرد.
    امروز نماد شرکت‌های تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا، بیمه دی و بیمه بهمن نیز در حالی بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند که نماد شرکت‌های آهن و فولاد ارفع، زرین معدن آسیا و نفت پاسارگاد نیز با بالاترین افت قیمت روزانه سهام روبه‌رو شدند.
    از سوی دیگر در جریان معاملات روز جاری نماد معاملاتی شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان (شتوکا1) پس از ارائه اطلاعات واقعی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 5 درصد بازگشایی شد، ضمن اینکه در پایان بازار نیز  نمادهای معاملاتی شرکت پتروشیمی خراسان، شرکت آهن و فولاد ارفع و شرکت صنایع غذایی مینو شرق به‌منظور برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام متوقف شدند.
    به هر ترتیب در پایان معاملات امروز فرابورس ایران در پی دادوستد حدود 346 میلیون ورقه بهادار، ارزش معاملات بالغ بر 2002 میلیارد ریال شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها