عصر خودرو

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد

عصر بازار- مجید عشقی نژاد از دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) و از کارشناسان بازار سرمایه مدیرعامل جدید سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق از شرکت‌های تابعه هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری است که در زمینه سرمایه گذاری در سهام، صندوق های سرمایه گذاری، اوراق مشارکت و هم چنین خدمات مرتبط با بازار سرمایه فعالیت می کند. مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل و عضو هیئت مدیره این شرکت روز شنبه مورخ 25 اردیبهشت ماه 95 در سالن جلسات هلدینگ مالی برگزار شد.

    در ابتدای آیین معارفه مدیرعامل جدید سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق، محمود طهماسبی مدیرعامل هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تقدیر از خدمات مدیریت قبلی، با توجه به اشاعه تفکر هلدینگی در مجموعه صندوق بازنشستگی، به پیوستگی و نقش شرکت‌های تابعه در تحقق پذیری اهداف تعیین شده اشاره کرد.

    وی با بیان اینکه هلدینگ بودن یعنی کار گروهی و کار گروهی یعنی هم افزایی هرچه تمام تر، گفت: اکنون در حوزه درون سازمانی روابط افراد باید طوری باشد که همه مجموعه در جهت انجام اهداف صندوق،با همت بلند و با رعایت رفاه بیشتر مشتریان صندوق که بازنشستگان هستند، گام برداریم.

    عشقی نژاد مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت، نیز ضمن تقدیر از فعالیت های مدیریت قبلی برخی برنامه ها و اهداف مورد نظر خود برای این شرکت را بیان کرد و گفت: تمام تلاش ما این است که این شرکت به طوری شایسته بازوی تخصصی و اجرایی هلدینگ مالی باشد و بتواند نقش حرفه ای خود را در این رابطه ایفا کند.

    بر اساس این گزارش، در مراسم تودیع قوی پنجه مدیرعامل شرکت خدمات مدیریت و معارفه مجیدعشقی نژاد که با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونین و تنی چند از مدیران برگزار شد، محمود طهماسبی مدیرعامل هلدینگ مالی، خانم یزدانیان مدیر کل دفتر سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و نادر خمجانی مدیرکل دفتر حسابرسی داخلی و امور مجامع صندوق بازنشستگی کشوری محورهای مورد نظر خود را عنوان کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها