عصر خودرو

آغاز همکاری دانشگاه صنعت نفت با شرکت روسی RFD

عصر بازار- دانشگاه‌ صنعت نفت با شرکت‌های روسی RFD و مشاوران انرژی تهران به‌منظور دریافت نرم‌افزارهای آموزشی و پژوهشی قرارداد همکاری امضا کرد.

آغاز همکاری دانشگاه صنعت نفت با شرکت روسی RFD
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، این قرارداد از سوی آقای دکتر عبدالنبی هاشمی رئیس دانشگاه صنعت نفت و دکتر بوگاشف مدیر فنی شرکت RFD به امضا رسید.

    بر اساس این قرارداد لیسانس نرم‌افزار شبیه‌ساز Time-Navigator که یک شبیه‌ساز بسیار قوی مخازن نفت و گاز است، به تعداد 40 کاربر به دانشگاه صنعت نفت اهدا شد.

    این نرم‌افزار قابلیت مدل‌سازی زمین‌شناسی، پتروفیزیک و دینامیک مخزن را دارا بوده و از نظر سرعت و قابلیت با نرم‌افزار Eclipse قابل رقابت و بلکه قوی‌تر است.

    ارزش این نرم‌افزار و لیسانس اهدا‌شده بیش ‌از پنج میلیون دلار برآورد می‌شود که برای مصارف تحقیقاتی و پژوهشی به‌کار گرفته خواهد شد. این نرم‌افزار فقط به دانشگاه‌های صنعت نفت، صنعتی شریف، انستیتو مهندسی نفت دانشگاه تهران و امیرکبیر تهران اهدا شده است.

    این اقدام با هماهنگی شرکت مشاوران انرژی تهران صورت گرفت که بسیار ارزشمند است.

    امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزشی پژوهشی با شرکت اویکو
    همچنین دانشگاه صنعت نفت و شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (OICO) در حاشیه آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی نفت، تفاهم‌نامه همکاری آموزشی و پژوهشی امضا کردند.

    دکتر عبدالنبی هاشمی رئیس دانشگاه صنعت نفت و امیرحسین رازقی به نمایندگی از شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (اویکو) به‌منظور ایجاد و گسترش فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی این تفاهم‌نامه را امضا کردند.

    هدف از امضای این تفاهم‌نامه، همکاری‌های آموزشی و پژوهشی در زمینه مسائل تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی، اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مشترک، حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی کارشناسی‌ارشد و دکتری و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی عنوان شده است.

    مدت‌زمان این تفاهم‌نامه از زمان امضا یک‌سال است و به امضای قراردادهای مختلف در زمینه‌های اعلام‌شده منتهی می‌شود.

    شرکت اویکو از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) است که در زمینه‌ راه‌اندازی پالایشگاه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، بهره‌وری و تعمیر و نگهداری و آموزش نیروهای تازه استخدام برای کارفرمایان صنعت نفت فعال است.

    با امضای این تفاهم‌نامه شرکت اویکو می‌تواند نسبت به آموزش نیروهای داخلی و خارجی اقدام و دانشگاه صنعت نفت برای آن‌ها گواهینامه صادر کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها