عصر خودرو

فعال صنعتی آلمان:

شرکت های ایرانی شرکای اقتصادی قابل اعتمادی هستند

عصر بازار- مدیر بازاریابی شرکت صنعتی دیلینگر* آلمان معتقد است، شرکت های ایرانی همواره شرکای اقتصادی قابل اعتمادی بوده اند.

شرکت های ایرانی شرکای اقتصادی قابل اعتمادی هستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایرنا، «یورگ مافرت» روز دوشنبه  افزود: اکنون که تحریم ها لغو شده است همه شرکت هایی که در گذشته با ایران کار کرده اند، بار دیگر به این کشور برگشته اند و به احیای همکاری ها علاقه مندند.
    شامگاه بیست و ششم دی ماه با انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره انجام تعهدات هسته ای ایران در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، اجرای تعهدات طرف مقابل (گروه 1+5) یعنی روند لغو تحریم های هسته ای غرب علیه تهران آغاز شد.
    مدیر بازاریابی شرکت صنعتی آلمانی گفت: ایران به سرمایه گذاری در بخش نفت و گاز نیاز شدیدی دارد و امیدواریم بخشی از آن از طریق شرکت دیلینگر تامین شود.
    مافرت که در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران حضور داشت، افزود: نمایشگاه های بین المللی می تواند زمینه ساز پیشرفت بخش های راهبردی نفت و گاز کشورهای گوناگون باشد.
    به گفته وی، شرکت دیلینگر آلمان که در سال 1809 میلادی تاسیس شده، صفحه های سنگین فولادی پرکاربرد در بخش نفت و گاز تولید می کند و از 20 سال پیش همکاری خود را با ایران آغاز و در پروژه های پارس جنوبی فعالیت کرده است.
    این شرکت اکنون نیز با پالایشگاه اصفهان همکاری دارد.
    بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور 1900 شرکت داخلی و خارجی از شانزدهم اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرد و نوزدهم اردیبهشت ماه به فعالیت خود پایان داد.
    مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در این نمایشگاه گفته بود پس از اجرایی شدن برجام، شرکتهای صاحب نام جهانی برای تجارت، سرمایه گذاری و انتقال فناوری به سمت ایران روی آورده اند و خبر داده بود ظرفیت واحد تولید پروپیلن از متانول با همکاری شرکت لورگی آلمان به 500 هزار تن افزایش می یابد.
    شورای اقتصاد مجوز سرمایه گذاری و احداث واحد 120 هزار تنی تولید پروپیلن را از متانول صادر کرده و قرار است شرکت لورگی آلمان در اجرای این پروژه مشارکت کند.
    به گفته مسئولان وزارت نفت، شرکت های آلمانی در صدر شرکت های علاقه مند به صنعت پتروشیمی ایران هستند به گونه ای که برآورد می شود، در گام نخست، این شرکت ها بیش از 12 میلیارد یورو در ایران سرمایه گذاری کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها